12 Mayıs 2013 Pazar

Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid SPF 50+

Merhabalar.
Basta kendi annem olmak uzere tum annelerin Anneler Gunu Kutlu Olsun =) Havalat ısınıp Gunes iyice etkisini arttırdigi icin bugun sizlere Bioderma'nın bu gunes kremi ile ilgili yorumlarımı paylasmak istedim. Oncelikle Bioderm'nın bu krem icin neler soyledigine bakalim. 
"Photoderm MAX Krem cilde bir rahatlama ve yumuşaklık hissi verir. Her hangi bir yağlı tabaka bırakmaksızın, çok kolay yayılır. Non Komedojeniktir.
Photoderm MAX Fluid (SPF 50+ / UVA 35) içerdiği patentli Cellular BIOprotection® complexi ile yüksek DNA koruması sağlar.
Güneşe hassas yağlı ciltler  için maksimum güneş koruması
* Güneşe maruz kalmaya dayanıksız ciltler
 * Çok donuk çilli ciltler
 * Çok yoğun güneşe maruz kalan ciltler ( dağlarda, tropiklerde...) .
Photoderm MAX Krem cilde bir rahatlama ve yumuşaklık hissi verir. Her hangi bir yağlı tabaka bırakmaksızın, çok kolay yayılır. Non Komedojeniktir. Parfüm içermez. Suya ve tere dayanıklıdır."

Gunes kremi benim icin oldukca onemli cunku cildim hassas ve daha onceden gunes lekesi seklinde olusup buyuyen et beni seklini alan benlerimi aldirmistim. Ayrıca cildim gunes nedeni ile ben uretebiliyor bunlar da et beni oluyor . Doktorumun soyledigine gore cildim gunesten bu derece etkilendigi icin cilt kanserine yakalanma olasılıgım korunmazsam cok fazlaymıs. Bu yuzden yaz kıs gunes kremimi aksatmadan kullanıyorum. Bu krem hassas ve karma-yagli ciltler oldugu icin tam bana gore demistim. Ayrıca urun secerken ozellikle " non- komedojenik " yazısına  dikkat ediyorum.  Bu kremi de bu yuzden aldim ayrıca en onemli ozelliklerinden birisi de spf korumasının yanı sıra uva korumasının da olması . Krem aslinda krem gibi degil losyon gibi , akıskan bir yapısı var . Kullandıgım sure boyunca cildimi gayet guzel korudu , aknelenmeye , siyah noktaya sebep olmadı .  Ayrıca yuzunuzde beyazlıklar  yada yagli bir his birakmadı. Cok az miktarı bile tum yuze yeterli geliyor ve kremi uzun sure kullanabiliyorsunuz.  Fakat bu kremi surdukten sonra yuzunuze su degip gozunuze kacarsa veya terlerseniz gozleriniz asırı derecede yanıyor . Hatta ben gozlerimden yaslar aktıgını biliyorum defalarca. Eger ihityacınız varsa sans verebilirsiniz. Fiyatı 50  lira civarinda. 

3 yorum:

  1. gerçekten yağlı ve yapış yapış his oluşturmuyorsa almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim . ben Antalyadayim buranin sicaginda bile yapis yapia yagli bir his birakmadi :)

      Sil
  2. Tesekkur ederim Bioderma . En yakin zamanda severek inceleyecegim :)

    YanıtlaSil