24 Mayıs 2013 Cuma

Bioderma Sebium Akn


Merhabalar. Bugun sizlere urunlerini cok severek kullandigim Bioderma`nin Sebium Akn nemlendiricisini tanitmak istiyorum . Oncelikle Bioderma`nin bu krem icin soylediklerine bakalim. " Genç ciltlerde ortayaçıkan ve oluşmuş bozukluklar için arındırıcı, yatıştırıcı, kerato düzenleyici bakım sunar. Tek başına veyaetkilerini arttırmak üzere dermatolojik bakımlarlabirlikte kullanılır. Patentli bir sebum düzenleyici kompleks olan Fluidactiv, sebum kalitesini restore eder. Bozuklukların oluşumunu limitler. Kerato düzenleyici katlı maddeleri gözenekleri derinlemesine temizler. Arındırıcı, sebum düzenleyici çinko glikonat, bozukluklardan sorumlu dermatolojik bakımakarşı koyan mikro-organizmaları engeller. Yatıştırıcı katkı maddeleri kızarıklıkları sakinleştirir. Sebum AKN cildi düzgünleştirir, onu berrak ve arınmış tutar. Açık renkli yağsız yapıya sahiptir. Komedojenik değildir. Mükemmel tolerans: akneye müsait cilt üzerinde test edilmiştir. "


Benim cildim dogruyu soylemek gerekirse biraz garip hatta baya garip. Bir cok kisi cildini hassas diye tanimliyor ama benimkisi gercekten hassas bu yuzden kullandigim urunler cok onemli oluyor. Cildim normalden karmaya donuk ama hassasiyetinden dolayi akneye meyilli ve yanaklarimda kistik sivilceler cikabiliyor kullandigim urunlerden dolayi. Daha once de soylemistim hassas ciltler ve akneye karsi olan urunleri birlikte kullaniyorum . Bu krem de akne karsiti kullandigim krem . Bu kremi severek kullaniyorum . Bunu kullandigim zaman icersinde gunduz kremim de cildimle uyumluysa kistik sivilce ve akne sorunu yasamiyorum. Tabiki ozel donemde ortaya çıkan sivilceler gene benimle oluyor bunlar engellemiyor ne yazik ki ama geçme sureli hızlanıyor. Cildim bu urun ve gene Bioderma`nin baska urunu sayesinde daha canli , daha saglikli oluyor. Bioderma benim korkmadan cekinmeden aldigim sayili marka diyebilirim. Alirken acaba dusunceleri gecmiyor aklimdan. Bu krem de benim cildimde hic bir rahatsizliga sebep olmadi ilk kullanmaya basladigimda icerigindeki AHA etkisi ile hafif karincalanma ve kasinma  yasamistim ama etkisi birkac gune gecti. Zatenn bu krem 2. Tupum. Bittiginde tekrar alabilirim bunu almasam bile Sebium AI veya Sebium Global alirim. Yani yine bir Bioderma urunu alacagim . Eger akneye meyilli , karma , yagli , hassas bir cildiniz varsa denemenizi oneririm .
Fiyatı 50  lira civarı. Dermokozmetik urunler satan internet sitelerinde sık sık kampanyaya giriyor. Boyutuna gore fiyatı fazla gelebilir ama cok azıcık bir urun bile yeterli geldiği için uzun sure idare edebiliyor sizi.

Bu arada en fazla 2-3 gun kullanip cildimin azizligine ugramis hatta hic acilmamis nemlendiricilerim , yuz yikama urunlerim var. Acikcasi o urunlerin heba olup bos yere cope gitmelerini istemiyorum. Bana iyi gelmeyen urunler sizlere iyi gelebilir . Sizce blog satisi yapmalimiyim ?

4 yorum:

  1. bu bendede var. bu ara almıştım. açılmadan duruyor çünkü bitirecek 2-3 kremim daha var :) aynen kime sorsan cildim hassas der*ki hiçbirinin değil* :) bende genetik rozase var. hassas cilt yani :) umarım bende memnun kalırım. blog satışı konusunda bilemiyorum ben blog satışlarını pek sevmiyorum :/ kullanmadıklarımı eşe dosta dağıtıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben ne yazık ki pek dagıtma taraftarı olamıyorum. Anneme veriyorum onun kullanabilecegi seylerse ama kullandıgım dermokozmetik urunler olunca haliyle fazla ucret odemis oluyorum ve o kadar para verdigim sey cildimle uyusmayınca kenarda kalıyor .

      Ben cok memnunum bu kremden canım orda yazmısım aı veya global alabilirim diye global almadım ama aı , akn ve serum'unu yenıden aldım yedekledim. Hatta su an da bu kremi kullanıyorum. Cilt konusunda da evet cogu kişi hassas oldugunu soyluyor bende karsılasıyorum soyleyenlerle ama benim cildim cok hassas gercekten . Hem dermatolgumun hemde estetik cerrahımın soyledigi bir seydi bu :)

      Sil
    2. bendede bir ayakkabı kutusu cildime uymayan ürün var. birazını arkadaşlarıma veriyorum. bazılarına kıyamıyorum :D tabii istersen satabilirsin. hem insanlar aradıkları ürünü ucuza alabilir hemde sen çok zararda olmazsın. ama ben bi macera yaşamıştım bu blog satışı ile ilgili. sıkıntı olmuştu para yollama ürün gelmmesi kargo falan sonra iptal oldu. bida bu blog satışı işlerine girmedim :) bende oldu diye herkeste sorun olacak diye birşey yok tabii :) bu arada gerçekten en sevdiğim bloglardan oldun. yapmacık ve yalan yazmıyorsun :) her sıkıldığımda girdiğim sayılı 2-3 bloglardan biri sensin :D biraz daha yazı paylaşsanda okusamm :)))

      Sil
    3. Aaaaa cidden mi? Ben kendim bu konularda cok hassasım . İnternetten bir sey alınca hemen kargoya verilmesini istiyorum ki baskalarınn da bu sekilde hissettigini dusunuyorum. Sende oyle bir sorun olmasına uzuldum sonucta bu karsılıklı guvenle olabilecek bir sey ama guven de bosa cıkmamalı.
      Soyledigin guzel seyler icin de cok tesekkur ederim boyle dusunmen beni cok mutlu etti .Yazılarımı aslında gunluk paylaşmaya calısıyorum ama yogun oluyorum okuldan dolayı bir de tanıtacagım urun hakkında tam bir fikir sahibi olmadan yazısını yazmak istemiyorum. O yuzden arada sekmeye ugrayabiliyor yazılarım :))

      Sil