21 Haziran 2013 Cuma

Loreal Telescopic Carbon Black Maskara

Merhabalar. 

Bu gun sizlere Loreal'in Telescopic Carbon Black isimli maskarasından bahsetmek istiyorum . Bu maskarayı alacagım zaman aklımda acaba Volume Million Lashes'i mı yoksa bunu mu alsam sorusu vardı. Fakat bu maskara " Tek tek ayrılmış uzun kirpikler" vaad ettigi icin bunu almaya karar verdim. Benim maskaradan bekletim de tek tek ayrılmıs uzun kirpikler ama tek tek ayırmaktan kastım birlestirmeden dolgunluk vererek ayrıması.

 Fırcası gordugunuz gibi biraz degisik ve minnacık. Ben Telescopic Carbon Black olanını aldım şimdi ki aklım olsaydı normalini alırdım cunku bunu çıkarmak biraz daha zor.
Benim yorumlarıma gelirsek genel olarak seviyorum bu maskarayı ama keske Volume Million Lashes'i alsaydım dedigim cok oldu. Belirli bir nedeni yok ama onun fırcası bile benim kullanımıma daha uygun. 
Kirpikleri guzelce uzattıgı dogru ama ne yazik ki hacim verme konusunda basarılı değil. Kıvırma konusunda yorum yapamıyorum benim kirpiklerim rimel surmesemde kıvrık hayatımda hiç kirpik kıvırıcı kullanmadım bu yuzden. 
Resimler daha net anlatcaktır diye dusunuyorum. Surerken pek duzgun suremedim ama sonuç aşağı yukarı boyle oluyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder