10 Ağustos 2013 Cumartesi

Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sutu

Merhabalar.
Bayramın 2.gunu bitti ve ben daha anca post girebiliyorum. Biraz gec kalmıs olsam da Bayramınız Mubarek Olsun :)





Bugun ki konugumuz Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sutu olsun istedim. Bu temizleme sutunu bloglarda ve forumlarda uzun sure arastırıp almıştım ve kullandıgım sure boyunca da gayet memnun kaldım. 
                          
Gordugunuz gibi sut kıvamında aslında biraz daha katı losyon gibi diyelim. Ben bu sutle goz makyajımı temizliyorum ve kullandıgım sure boyunca goz cevremde herhangi bir soruna yol açmadı , Gozlerim yanmadı , alerji olmadı . Makyaj temzileme konsunda basarılı diyebilirim. Waterproof eyeliner surdugum zamanlarda bunu kullanıyorum ve cogunu alıp goturuyor ama tamamını almıyor. Ustunden Bioderma Sensibio h20 ile gecmeme ragmen gene eyelinerin kalan kısmı kalıyor. En son yuzumu tekrar yıkıyorum cunku ne kadar silersem sileyim yuzumu yıkamadan yuzumun temizlenmiş hissine kapılmıyorum . Ayrıca goz cevremi nemlendiriyor hissine de kapılıyorum nedense. Yaglı his bırakması konusunda yorum yapamıyorum arkasından tekrar temizleyip yıkıyorum cunku. Tavsiye eder miyim ? Waterproof urunler kullanmıyorsanız veya kullansanız dahi sonradan yuzunuzu yıkıyorsanız tavsiye ederim. Ben buyuk ihtimalle tekrar alırım . 
                           

15 yorum:

  1. Ben de denemek istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum o yaglı hosten korktugum icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrucugum arkasından yıkarsan yaglı his olmuyor. Normalinde de yaglı his bırakacagını cok sanmıyorum kremsi yapıda cunku :)

      Sil
    2. Teşekkürler canım deniycem sanırım :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende beğendim bu ürünü, yakında yorumlarımı paylaşırım blogda:)Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım , senin yorumunu da bekliyorum merakla :)

      Sil
  4. Elimdeki ürünlerin birazı bitince almak istediğim bir ürün :) Temizleme sütlerini genel olarak seviyorum zaten, makyajımı temizledikten sonra da jel+tonik kullandığım için sorun olacağını düşünmüyorum. Güle güle kullan :) ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm bende denemeni oneririm fiyatı da oldukca uygun zaten. Bir de ustune yuzunu yıkayıp tonikliyorsan rahatsız da olmazsın zaten :)

      Sil
  5. gule gule kullan canım :) goz cevrem beyaz yag butancugu olusturmaya fazlaca musait oldugundan cekiniyorum ben boyle yagli urunler kullanmayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim benim de ne yazik ki oyle bir sorunum var ama bunla silip arkasindan yikadigim icin oyle bir sorunla karilasmadim :)

      Sil
  6. Babaannem Bebak'tan başka bir şey kullanmazdı. Ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet cok guzel bir urun bu. Su an ne yazik ki elimde yok ama en yakın zamanda yeniden alacagım sanırsam :)

      Sil
  7. Benim cildime iyi gelmedi ne yazıkki biraz yağlı bulmuştum ben.
    Blogumda bir çekilişim var canım 2 kişiye essence ürünlerinin de içinde bulunduğu makyaj çantası hediye ediyorum Beklerim
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt temizliği için hiç denemedim ama haklısınız ağır olabilir. Ben sadece göz makyajımı temizlemek için kullanmıştım:)

      Sil