27 Eylül 2013 Cuma

Innova DermoCare Tonik

Bugun ki yazımın konusu Innova'nın karmya - yaglı ciltler icin olan tonigi. 

Bu tonigi Anneler gunu indiriminde almıstım ama ondan once de kullandıgım bir seriydi Innova'nın bu serisi. Innova'nın bu tonik ile ilgili neler dedigine bakalım.

Benim bu tonik ile ilgili goruslerime gelirsek.  Oncelikle alkollu bir tonik olmasına ragmen cildi kesinlikle kurutmuyor aksine nemlendiriyor ve bence canlandırıyor da. Cildim normalden karmaya donuk ama yaz sıcaklarında t bolgem biraz daha yaglanıyor. Parlama sorunu yasamıyorum ama sabah kalktıgımda hafif yaglı oluyor fakat gece bu tonigi kullanmıssam sabah kalktıgımda da o hafif yaglanma olmuyor. Cildimde herhangi bir aknelenmeye , hassasiyete yol acmadı . Kokusu basta garip gelse de bu serinin bir sure sonra alıştım hatta hosuma gitmeye başladı. Sunu belirtmeliyi ki suratınıza surdugunuzde o koku kalmıyor rahatsız etmiyor. Bir de surdukten sonra cok guzel ferahlık hissi veriyor.
Karma- yaglı ciltli iseniz denemenizi oneririm .Gratis'lerde Innova urunlerini bulabilirsiniz. Bu urunun fiyatı 12 lira civarında fakat Innova urunleri cok sık indirime girdigi icin daha da uygun fiyata bulabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. İnnova ürünlerini duymuştum ama kullanmak nasip olmadı .
    12 lıra da iyi bir fiyat bence .Gerçi buralar da gratis ,watsons yok ben alamam muhtemelen ama sen ggüle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mervecim . Alma sansın olursa denemeni oneririm :)

      Sil