4 Eylül 2013 Çarşamba

Moos Yosun Ozlu Yuz Yıkama Jeli

Merhabalar.

Bugun ki konugumuz Moos Yosun Ozlu Yuz Yıkama Jeli. 
Bakalım Moos bu urun hakkında neler demiş :

Moos Yosun Özlü Bakterilere Karşı Koruyucu likid temizliyici 200ml
Moos Yosun Özlü Likid Temizleyici Özellikleri: 


  • Sivilcesiz ve pürüzsüz cilt oluşmasında yardımcıdır.
  • Moos Yosun Özlü Likid Temizleyici Sabun İçermez. 

  • El, Yüz ve cilt temizliğinde bakterilerin yerleşmesini önler.
  • Mantar ve akne tedavisinde yardımcıdır.
  • Formülünde bulunan Atlantik Okyanusu’nun kuzey bölgesinden çıkarılan doğal yosun özü ve Hexamidine Diisethionate sayesinde el, yüz, makyaj ve cilt temizliğinde genel hijyeni sağlar.
  • İçeriğinde bulunan bu çok özel yosun özü, Moos likid temizleyici mantar tedavisinde, folikülit tedavisinde ve bakterilerin cilde ve tedaviyi gerektiren bölgelere yerleşmesini önlemede yardımcı olur.
  • Ayrıca cildi besler ve yumuşatır.
  • pH değerinin 5.5 olması sayesinde de cildin zararlı bakteri ve mantarlara karşı doğal koruyucu asit mantosunu devam ettirir ve akne oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
Moos Yosun Özlü Likid Temizleyici Kullanımı: 
  • Cildinizi ılık suyla nemlendiriniz.
  • Ürünü avuca pompalayıp köpürtünüz.
  • Yumuşak dairesel hareketlerle cildin problemli bölgelerine masaj yaparak uygulayınız.
  • Durulamadan önce 2-3 dakika kadar bekletiniz.
  • Daha sonra ılık ve bol su ile durulayınız.
  • Günde iki kez (sabah – akşam) veya doktorunuzun tavsiye edeceği sıklıkta kullanınız.
  • Gözlerle temastan kaçınınız.
Baya uzun bir acıklama yazısı oldu. Benim yorumlarıma gelirsek :  akne sorunu yasamadıgım icin bir etkisini goremedim ama kokusu cok guzel bebek sampuanını andırıyor. Benim cildimi kullandıktan sonra biraz gerdi ama asırı bir kuruma yapmadı nemlendirici ile duzeldi ki benim cildim normalden karmaya donuk olsa da hic bir zaman parlma problemi yasayacak kadar karma olmadı. Cildim icin bir zararı da olmadı ve en onemli ozelliklerinden biri sabun icermemesi ve ph derecesinin 5.5 olması. Bu bitmek uzere bunun yerine Hasas ciltler icin olan Papatyalısını alacagım. Karma yaglı akneli veya akneye meyilli cildiniz varsa tavsiye edebilirim. Eczanelerde bulabilirsiniz ve fiyatı 20 tl.

onemli not : moos markasını bu urunu kullanana kadar hic duymamıstım ve yuz yıkama jeli aradıgım bir donem seviglişkom soyledi bu markayı. Bu temizleyiciyi doktor abisine cok yogun akne sorunu yasadıgı icin vermiş ve aknelerinin gecmesinde etkisi olmus. Bu arada bu jeli sevgilişkom da kullanmıs ve o da cok memnun kalmıs . 

8 yorum:

  1. Ben de hiç duymamıştım ama dr tavsiye ettiyse mutlaka iyidir. sivilce sorunum sadece malum aylık dönemlerde oluyor. paylaştığın için sağol aklımda olsun tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım ve evet doktor tavsiye ettigi icin bende guvenmiştim ama Antalya'da gittgim eczanelerde bulamadım. sende denk geldikçe sorarsan sevinirim belki bulabiliriz :))

      Sil
  2. Nerde bulunur ki Moos markası ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim eczanelerde bulabilirsin ama her eczanede yok. Ararsan bulabilirsin tabiki . Ben kadikoydem almistim :)

      Sil
  3. parlama için deneyebilirim bunu da

    YanıtlaSil
  4. Şimdi bu ürünün formülüne çay ağacı da eklenmiş. ben de çok etkili oldu.Harika temizliyor.kokusu da çok özel..Be İstanbul kadıköydeki eczanelerde buldum..doktorlar tavsiye ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız ne harika bir haber verdin bana . Kardeşim için güzel bir temizleyici arıyordum sivilcelerle savaşacak. İstanbul'a gelmişken bakacağım:)

      Sil