1 Ekim 2013 Salı

Eylül Bitenler- Cope Gidenler #5

Merhabalar. Gecikmeli de olsa Eylül ayında bitirip cope gonderdigim urunlerin yazısı ile basbasa bırkakıyorum sizleri.


Kipa Okyanus Kokulu Islak Mendil : Benim aslında ıslak mendile alerim var. Yuzume filan suremiyorum kesinlikle. Ellerim icin cok kullanırsam da alerji yapıyor ama gene de cantamda tasıyorum lazım oluyor diye. Bunu da babam almıs. Okyanus kokulu dese de oyle kokmuyor . Cok bir ozelligi yok yani.

Bioderma Sebium Serum : Bioderma Sebium serisini ne kadar begendigimi surekli dile getiriyorum . Bu serumu da cok begenerek kullanıyordum. Yedegi hazır bekliyor. Yazısı icin tık.

Beauty Banyo Tuzu : Bunu Rossmann'dan almıstım . Banyo tuzu olarak degil ayak banyosu tuzu olarak kullanıyorum . Pek bir ozelligi yok ama kokusu sahanee.

Purederm Kopuk Maske : Bu maskeler bitenler yazılarımın klasiklerinden. Yazısı burada.

Rival De Loop Young Kavunlu Dudak Yagı : Bu bitirme projemde vardı ama yok bitmeyecek gibi. Basta cok guzel geliyor ama bir sure sonra kavun kokusunun cok yapay oldugunu farkediyorsunuz. Midem bulanmaya başlamıstı . Cope gidiyor. 

Garnier Kapatıcı Roll-on : Bunu da begenmiyordum . Yazısı icin tıklayınız. Tekrar almam zaten cope gidiyor.

Essence Kahverengi Goz Kalemi : Ve zafeeeerrr. Bitti ve kurtuldum. Aslında guzeldi ama surekli kullanmaktan sıkılmıstım. Yazısı icin tıktık .

Gratis'ten aldıgım goz cevresi icin kapatıcı roll on : Bunu 1 kez denedim. İcindeki bilya donmuyordu guzel de renk vermiyordu . Goz cevresine boyle bir urun kullanamadım icim rahat etmedi. Cope gidiyor.

Dax supergro : Bu sac bakım yagından nasıl bahsetmedim bilmiyorum. Bu benim 2. kutumdu . Cok begeniyorum . Tekrar alacagım.

L&M Parfum : Bu parfumu ccok eskiden kokusu guzel diye almıstık ama kalıcı degil ucuz bir sey zaten . Bende odalara filan sıktım bitti. 

Badem Yagı : Sac bakımımda kullanıyorum. Bitti yenisi var zaten . 

Ossion Yuz Tonigi : Bu cok ucuzdu merak edip almıstım ama icim rahat etmedi bunu da kullanırken. Azıcık kullandım ama uzun zamandır bende oldugu icin cope gidiyor. 

Innova Dermo-care Tonik : Bu tonigin yazısını yeni yazmıstım . Memnundum .Tekrar alırım . Yazısını okumak isterseniz tıklamanız yeter.

Palmolive Aroma Therapy Anti-Stress Dus jeli : Ylang ylang oz yagı ve iris ozu iceriyormus. Kokusu guzeldi ama antistress ozelligi filan yok tabiki. Hindistan cevizlisi hala favorim. 


Cyrstal Essence Ter Mendilleri : Bunu denemek icin kullandım. Guzeldi . Alerji yapmadı. 

Sarıkız Maden Suyu Spreyi : Yazısı icin tıklayınız. Bunu da begenerek kullandım . Bitirme projemde vardı. Tekrar bulursam alırım ama baska marka da alabilirim. Genel olarak hepsi aynı işi yapıyor zaten . 

Foremen Agız Calkalama Suyu : İlk aldıgım zamanlarda midem bulanmıstı kokusundan tadından sonra alıstım. Guzeldi .Alkolsuz olması benim icin buyuk bir artıydı. Su an Perfect Purity kullanıyorum . Bunu tekrar alabilirim belli olmaz. 


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gercekten doldu canım bu ay. Bir dahaki ay da aynı performansı bekliyorum kendimden :)

      Sil
  2. Taşacak çöp kutun hehe :) darısı yenilere kuşum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım yenilere yer actım . Bu hafta da yerlerini doldurmaya başlıyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Degil mi degil mi :) Bende yerlerine yeniler gelsin diye listeler yapmaya başladım :)

      Sil
  4. Merak ettiklerim vardı yorumların çok işime yaradı :) Ayrıca Sarıkız'ın spreyini de çok merak ediyorum ama internetten alabileceğimi sanmıyorum :( Yenilere de yer açılmış oldu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu tatlım. Yakınlarında kuafor malzemeleri satan yer varsa oralarda da bulunuyor aslında :) <3

      Sil