20 Ekim 2013 Pazar

Yves Rocher Lotus Cicegi Dus Jeli

Merhaba.

Bugun sizlere Yves Rocher'nin Dunya Bahceleri serisinden olan  Lotus Cicegi (Laos Nilüferi) dus jelini tanıtmak istedim. Magazaya kahveli olanı almak icin gitmiştim ama kokusu cok agır geldi . Tek tek hepsini koklayıp bakarken bunu kokladım vee cok hosuma gitti hemen aldım tabiki.

Ciceksi ama hafif kokusu olan guzel bir dus jeli. Kopurmesi , verdigi temizlik hissi gayet iyi. Azıxık bir miktarı bile hemencik kopuruyor.  Kokusu ne yazik ki saatlerce kalıp buram buram kokmuyor ama 2 saat filan kalıyor. Ben zaten koku konusunda kalıcılık beklemiyordum . Neticede dus jeli. 

Ciltte kuruluk yapmıyor ama ekstra nem de vermiyor . Yani bunu kullandıktan sonra rahatlıkla vucut icin nemlendirici kullanılabilir. Benim begendigim bir dus jeli oldu. 200 ml fiyatı 10 lira belki biraz fazla ama indirim doneminde alınırsa tadından yenmez. Gordugunuz gibi bitmek uzere. Evdeki dus jellerim bitince ( biterse ) baska kokularını da denemek icin alırım. 


NOT: Yarın benim Turk bloglarında hic rastlamadıgım , arayıp bulamadıgım bir urun icin on yazı yazacagım. Beklemede kalın.

8 yorum:

  1. Şimdi benim kafam da kahveliye takıldı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger merak ettiysen bir kokla derim canım. Koku konusu degişiklik gosterir. Ben kahvesiz 1 gun geciremezken kahvelinin kokusunu cok hos bulmadım ama bayılanlar var :))

      Sil
  2. selam...bloğumda Mudo çanta çekilişi var...
    bloğunu yeni keşfettim ve seni de davet etmek istedim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/10/cekilis-mudo-canta.html

    YanıtlaSil
  3. kahveliyi her kes övüyor ama.bunun deodorantlari da var galiba.ismi bile çekici.

    YanıtlaSil
  4. kahveliye ben aşığım :) ama duş jellerini çok sevdiğim için çabuk bitiyorlar. duş jelini avuç avuç kullandığım için 2 hafta falan dayanıyor bana. her 2 haftada bir gidip alamadığım için büyük boylu meyveli olanlardan bullanıyorum. vanilyalısı süper :)) 1 ay bana dayanyıor ki normal bir insana çoook daha uzun gider :) bu kokuyuda deneyesim geldi şimdi. haftasonu gidip koklıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryemcim gercekten avuc avuc kullanıyorsun herhalde. Bende cok sık bitiremiyorum nedense dus jellerimi . Meyveli olanlara gittigimde bakacagım bende cok merak ettim bak :) Ciceksi kokulardan hoslanıyorsan koklamanı tavsiye ederim :))

      Sil