25 Kasım 2013 Pazartesi

Bath and Body Works Mum

Merhaba.

Bugun ki konugumuz Bath and Body Works'un Naneli Cikolata kokulu sahane mumu. 
Bath and Body Works mumlarının hem kokularının cok guzel oldugunu hem de etrafa kokularının yayıldgını dumustum ve cok merak etmiştim. O yuzden uzun suredir almak istiyordum .


Oncelikle kavonuzu cok sık.Vakumlu bir kapagı var . İtiraf ediyorum mum bitince bu kavonozu atmaycagım. 


Bu mumlar gercekten etrafa koku veriyor mu ? 
Kesinlikle evet. Kokuları o kadar guzel yayılıyor ki odaya bas agrıtacak kadar agır degil ama zor duyulacak kadar da az degil . Tabi bunda sectiginiz kokunun da etkisi vardır illa ki. Zira ben agır koku duydugumda basım agrımaya başlar. 

Fakat Naneli Cikolata kokusu tam kıvamında. Hatta ben o kadar begeniyorum ki yanmadıgı zamanlarda bile arada gidip kokluyorum.
 20 gundur her aksam yakmamıza ragmen daha icerisinde uzuun sure gidecek miktarda mum var. 

10 yorum:

  1. mumları güzel oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Şuan evde dinlenmek istedim bu yazıyı okurken. Bu mumlara bende bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım gel tatlım bana . Birllikte kahve iceriz :)

      Sil
  3. Karanfil kokulu bir mumunu denemiştim o da harikaydı, bunu da denemek lazım!

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karanfil kokulu mu ? Cok severim karanfil kokusunu aslında .

      Sevgiler :)

      Sil
  4. işte bunlara aşığım aşık!!! <3 miissss gibi kokuyorlar ah bide pahalı olmasalar ne güzel olurdu =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım evet pahalı ama kampanyalarla ucuza gelebiliyor cogu zaman:)

      Sil
  5. acaba bu mumun fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız gec yazdıgım icin cok ozur dilerim. Fiyatları 44 lira mumların fakat kampanyalarla 2 tane alınca daha uyguna geliyor. Biz sahane bir kampanyadan aldık. Tanesi 19 liraydı 2 tanesini 22 liraya aldık :)

      Sil