28 Kasım 2013 Perşembe

Bitenler - Cope Gidenler #6

Merhaba.

Bugun Bitenler- Cope gidenler yazı dizisinin altıncısı konugumuz. Cok urun bitirememişim. Bitenlerin cogu ıvır-zıvır . Bir dahak ki ay kendimden daha buyuk bir performans bekliyorum :)

***Cloud Pamuk : Bu pamukları cok onceden almıstım. Pamuk işte. Bitti ve cope gitti.

***Selpaklar : Aslında ben bunlardan surekli bitiryorum. Buraya koymamın nedeni ise eger alerjik bir bunyeniz varsa ve hapsırıp burnunuz akıyorsa ozellikle Selpak kullanmanızı oneririm. Cunku diger selpaklarda cok fazla tozutma sorunu olur ve bu tozutma sonucu daha cok burnunuz akıyor ve hapsırıyorsunuz. 


***Watsons Mendil: Bunları ellerimi filan silmek icin cantamda bulunduruyorum cogu zaman. Cok inceler ama. 

***Aft Bantları : Surekli aft sorunu yasıyorum. Neredeyse herseyi denedik ama benim aftlarıma care olabilecek bir sey bulamadık. Bu bantlardan almıs babam. İşe yaramadı . Küçültmedi bile aftımı ne yazık ki.

***Benri Gozluk Temizleme Mendilleri : Guzel temizliyorlar bence. Memnunum.

***Purederm Kopuk Maske : Her bitenler yazımda varlar . Bu ay az kullanmısım ama.

***Vi-Wax Roll On Sir Agda : Hakkında pek fazla konusulmaya degecek urunler degil bunlar.Hangisi denk gelirse onu alıyorum zaten.

*** Dalan Dolive Krem : Yapısı cok yogundu bitmek bilmedi. En sonunda bitti ve kurtuldum.

***Goz Kalemi : Kim bilir nerden alındı bu beyaz kalem . Cope gidiyor . Sanırsam millattan once filan almısız .

***Beauty Formulas Agız Spreyi : Watsons'dan aldıgımız bu sprey guzeldi. Guzel ferahlatıyordu.

***Cettua Burun Bandı : Bunlardan bir suru var. Kullanıyorum aklıma geldikce.

***Nivea Dusta Vucut Kremi : Basta cok begenmiştim ama en son kullandıgım tester 'dan sonra almamaya karar verdim. Yapıs yapıs bir his verdi.

***Watsons Kayısılı-Elmalı lip stick : Cok nemlendirme etkisi yoktu . Kıvamı yumusacıktı . Ben ne kadar kalmıs diye bakarken mekanizma bozuldu ve bir daha icine girmedi kalan kısmı. Cope gidiyor.
***Excipial Hydro Losyon: Bunu doktorum vermişti. Aslında ellerim icin kullanıyordum ama vucut losyonu olarak da kullandım bitti.

***Pantene 2 dakikada Onarıcı Sac Maskesi : Sac kreminden bir farkını goremedim. Yazısı icin tıkktık. Tekrar almam.

***Isana Kahverengi Saclar İcin Sampuan : Guzel bir sampaundı ozellikle kokusu sahane karamel kokuyordu ki iceriginde de karamel ve ceviz bulunuyor yanlıs hatırlamıyorsam. Guzeldi fakat bir suredir kullanmıyordum . Cenemde ve burnumun ustunde cıkan sivilceler acaba bunun yuzunden mi oldu diye dusundum . Azıcık kaldı cope gidiyor.

***Angie Hot Parfum- Loves : Bu parfumu bitirne kadar canım cıktı. Basta begenmiştim ama sonradan cok sıkıldım kokusundan. Kalıcılıgı fiyatına gore iyi ama tabi cok sey beklememek lazım. 

***Armani Si Parfum : Bu parfumun kokusunu her sıktıgımda ayrı bir sevdim. Buyuk boyunu alabilirim. Guzeldi.

***Lancome Dreamtone 1 : Bu minnacık tester 10 gun yetti bana . Elimde bunlardan 2 tane daha var . Cildimde bir soruna yol acmadı ama sanki Loreal daha iyiydi. 


Bu ay ne kadar sacma urunler bitirmişim diye dusunuyorum su an . Renkli kozmetik gene yok gene yok. Bir daha ki ay umarım renkli kozmetik de eklenir aralarına. 

16 yorum:

  1. evet en büyük sorunumuz renkli kozmetiklerin bitmemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyorlar canım gercekten ya . Alıyoruz alıyoruz birikiyorlar :)

      Sil
  2. Ben de aft sorunum oluyor. Geçirmek için ben de çözüm bulamadım ama tarçın acısını hafifletmekte başarılı bir çözüm oldu. Gerçi ilk sürdüğünüzde epey yakıyor. Ama 2-3 saat acısı hafifliyor. Deneyebilirsiniz benc3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her türlü denemeye razıyım canım. Ne yazik ki gecmiyorlar ve cok sık cıkıyor benim aftlarım. Cok tesekur ederim :)

      Sil
  3. canim aft sorunu ne anlamadim.benim de bitirdiklerim yazilarini bekliyor.ah bu tenbellik.bir de canim ben de her sacimi yikadiktan sonra yuzum pembe kizariyor,yanagimin alti,sanirim sampuanlardaki hangi maddeyse artik alerji yapiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canım. Belki daha dogal bir sampuan denesen sorun azalmıs olur. Aft da agzımda beyaz beyaz yaralar cıkıyor. Cogu insanda olabilen bir sey bu ama benim ki fazla abartılı oluyor. Doktorlarım bile sasırıyor by işe :))

      Sil
  4. canım aftlar genelde B vitamini eksikliğinde oluyor, B vitamini takviyesi alabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tesekkur ederim onerin icin ama ne yazik ki vitamin takviyesi de almama ragmen benimkiler cıköaya devam ediyor :)

      Sil
  5. Slm benimde yıllarca geçmeyen aftlarım vardı romatologlar çapa ağız yaraları anabilim dalına gönderdiler ve 40 günlük tedaviyle çözüm bulundu çektiğim için çok iyi bilirim inşallah sanada iyi gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aftlar acısını cekmeyen insanlara minik ufak tefek sorunlar gibi geliyor . Ancak cekenler anlayabilir acısını. Ben de bu konuda cok doktora gittim . Hatta Turkiye'nin onde gelen Romotologlarından biriydi doktorum fakar bir sey bulamadılar. Seninkilerin gecmesine cok sevindim :))

      Sil
  6. merhaba, ne çok ürün bitirmişsin, ne güzel yeni ürünler gelecek demektir bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında cok bitmedi gibiydi ama bu sozun icimi rahatlattı. Yakın zamanda yenileri gelir umarım :)

      Sil
  7. Watsons'ın ağız spreyini çok merak ediyorum kuzum. Mentol delisi biriyim alayım mı sence ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim bogazi rahatlatıyordu , agzı ferahlatıyordu fakat etkisi hemen geciyordu. Bir de Rossmann'dan aldıgımı deneyecegim . İkisinden hangisi daha iyiyse soyleyeim sana :)))

      Sil
  8. Ben bunları bu kadar biriktirecek kapasitede değilim yahu hemen alıp atıveriyorum bitenleri oysa ki o kadar çok şey bitiriyorum ki aman aman.. Biriktirsem kendimden korkarım benden önce kocam napıyosun sen bunları içiyomusun der =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim ne guzel bitiryormussun iste. Ben odamda karton bir torba bulunduruyorum onda biriktiriyorum hepsini atmak ayri bir zevk veriyor bu arada. O yuzden sende biriktirip yazi yazsan cok hos olur . En azindan 3 lu 3 lu ayirabilirsin. Resimlerini cekip ay sonumda hepsini koyabilirsin ;))

      Sil