11 Kasım 2013 Pazartesi

Fussbalsam Ayak Bakım Losyonu


Fussbalsam Gratis'e ozel olan urunlerden ve Gratis icin Almanya'dan ithal edilmiş markalardan. Bildigim kadarıyla bu markanın bacak losyonu , ayak jeli de var. Benim bugun sizlere gostermek istedigim ise Ayak Bakım Losyonu. 
Bakalım losyon neler diyormus:


Her ne kadar losyon desede kıvamı katı krem gibi , losyonumsu degil. 
Ben bu losyonu aksamları kullanıyorum ve arkasından corap giyiyorum. 
Surdukten sonra ayakları cok guzel rahatlatıyor ve gercekten gunu yorgunlugunu aldıgını hissedebiliyorsunuz. Ferahlatıcı bir etki var ama bu ferahlık menthollu urunlerdeki gibi bir ferahlık , serinlik degil. Losyonu surdukten sonra verdigi hos hissin , rahatlamanın ferahlıgı . Ayakları cok guzel yumusatıyor ve nemlendiriyor. 

Elimde bir de bu markanın ayak jeli var. Bundan cok memnunum , bu bitince jelini deneyecegim. Hangisi daha cok hosuma giderse onu alacagım. Fiyatı yanlıs hatırlamıyorsam 3.5 lira. Gratis'in bayramda seyranda yaptıgı %40 indirimle cok cok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Ayaklarınıza bakım yapmayı unutmayın , saglıkla kalın :)


14 yorum:

  1. Bendede bacak losyonu var henüz stokta,ama bacakları ayakları böyle şeylerin ferahlatması çok güzel çok sağlıklı geliyor bana güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sende gule gule kullan. Bende cok begeniyorum bu losyonu. Verdigi his yorgunlugumu alıyor resmen :)

      Sil
  2. Ayy tam da böyle bir şeye ihtiyacım vardı Balböceğim. Bundan alsam iyi olacak. Keşke verdiği ferahlık biraz da mentol ferahlığı olsaymış ama yapacak bir şey yok. Alınacaklara ekledim bile :) Güle güle kullannn ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ttalım losyonoldugu icin belki ferahlık vermiyodur. Jeli belki daha cok ferahlatır ama bundan da cok memnunum ben. Ayy ben cok sevindim ihtiyacın da varmıs tam ustune yazmısım . Tesekkur ederim bebişimmmm:) <3

      Sil
    2. Evet kuzum ihtiyacım vardı tam da :) O zaman ben ayak jelini de bir araştırayım içindekileri falan, ikisinden birini mutlaka alırım :*

      Sil
    3. Tamam tatlım. Umarım sende memnun kalırsın :))

      Sil
  3. aklımda olan bir üründü alınıcaklar listesine ekledim bile :)

    YanıtlaSil
  4. Been bu kişisel bakımımı çok ihmal ediyorum ne olacak benım halim bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir duzene otuttursan sonra yapmayınca icin rahat etmiyor canım. Ben uykudan olurken " off bu gece de krem surmycem " diyip yatıyorum. 2 dakika sonra icim rahat etmiyor kalkıp suruyorum. Duzenli yapmaya başlarsan zaten gerisi gelir. İlk başlarda sıkmak gerek kendni biraz :)

      Sil
  5. Bunu bende severek kullanıyorum verdiği rahatlık mükemmeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım sende gule gule kullan . Cok guzel gercekten:)

      Sil
  6. Bu losyonu geçenlerde aldım ama kullanmak henüz nasip olmadı.Sen kullandıktan sonra ayaklarda soyulma falan yaptımı acaba .Bazı ayak bakım ürünlerinde kullandıktan bir süre sonra soyulma yada pullanmalar oluyormuş .Açıkcası emin olamadığım için kullanamadım.Bilgilendirirsen çok memnun olurum canım.Bloğunda çok hoşuma gitti takibe aldım hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Beyaz Melegim , blogumu begenmene cok sevindim.
      Gec yazısım için de çok özür dilerim.
      Hayır soyulma yapmadı sadece nemlendirici ve ferahlatıcı bir losyon diyebilirim bu yuzden :))

      Sil