14 Kasım 2013 Perşembe

Mim : Sonbaharı Seviyorum

Merhaba.Vizelerim yaklaştıgı icin ne yazik ki bloguma vakit ayıramıyorum. Umarım guzel bir sekilde hepsini gecerim.Sevgili Makyaj Kelebegi beni Sonbaharı Seviyorum mimi ile mimlemiş. Kendisine beni unutmadıgı icin  cok tesekkur ediyorum cunku cok begendim ben bu mimi .

1-Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler ?

***Kahve icmeyi cok seviyorum. Yazın her gun icemesem de sonbaharın gelmesiyle ve okulun acılmasıyla elimden dusurmuyorum adeta.



***Klise gelebilir ama dokulen yaprakların ustunde yurumek cok hosuma gidiyor. Cıkan o cıtır cıtır seslerin rahatlatıcı etkisi var bence.

2-Sonbaharda en sevdiğin kıyafet ?

***Sallarımı cok seviyorum. Sonbaharın gelmesi ile hemen cıkarıveriyorum . Fakat Antalya'ya hala tam anlamıyla son bahar gelmedi. Garip bir mevsim gecis suresinde sabah giydiginiz oglene uymuyor , oglen giydiginiz aksama hic uymuyor. 
***Yagmurlar ile birlikte yagmur cizmelermi giyiorum onları da cok begeniyorum.

3-Sonbaharda makyaj trendin nedir ?

***Benim makyajım zaten her zaman aynıdır. Sampanya - krem renklerinde farlar , eyeliner , kapatıcı ve rimelden olusur. Yazın sıcaktan dolayı sadece eyeliner surup cıkıyorum. Sonbaharın gelmesi ile bu 4 urun favorim oluyor.

4-Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek ?

***Mandalina , kahve , turp , pırasa , kereviz oo cok guzeller :))

5-Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

***Dizi izleme gibi bir huyum yok pek. Belgesel kanalları her daim favorim ama su sıralar Supernatural'e başladım fena sardı. 

6-Sonbahar geleneğin nedir ?

***Okul - okul- okul.
Bir de cildimin degişime ayak uydurması icin yeni bakım urunleri toplamak . 

Bende bu mimi Busecigime  gonderiyorum :))

4 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler canım.Kahveyi yazın hiç içmezken sonbahar'dan itibaren eksik etmiyorum elimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben cok tesekkur ederim benı mimledigin icin. Kahve sonbaharın en cok tuketilen icecegi herhalde bizler icin :)

      Sil
  2. Şal konusundan kesinlikle aynıyıızz :) Aslında kahveyi her mevsim içerim ama sonbahar ve kış aylarında daha çok içtiğim kesindir :) Beni unutmadığın için çok teşekkür ederim Balböceğim, en kısa zamanda yapacağııımm ♥ Öpüyorum kocaman kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegimm seni unutur muyum hic ?
      Sallar cok sahan degil mi ? Kiyafete kesinlikle ayri hava katiyor. Kahve konusunda da ayniyiz. Her mevsim iciyorum ama sonbahar ve kisin gelmesi ile iyice artiyor bu mikyar ;)) bende opuyorum bebegim ♡

      Sil