29 Kasım 2013 Cuma

Watsons Kavun Ozlu Dus Kremi

İyi gunler.
Haftanın son gunu geldi cattı. Umarım haftasonunuzu guzel gecirirsiniz diyorum ve bugunun konugunu sizlere gosteriyorum. Watsons Kavunlu Dus Kremi bugun ki konugumuz. 

Bu dus kremini cok uzun sure aradım sırf kavunlu oldugu icin . Ben aradıgım zamanlarda karaborsaydı resmen. Buldugum gibi de hemen aldım tabiki. Dus kremi hakkında Watsons'ın soylediklerine goz gezdirelim.

Benim yorumlarıma gelirsek oncelikle kokusu sahane , harika mis gibi hafif hafif kavun kokusu var. Yapısı adından anlaşılacagı gibi kremsi . Fakat kremsi olmasına ragmen cok guzel kopuruyor. Bir cok dus jelinde karsılastıgımız gibi bu urunun de kokusu kalıcı degil. Kullandıktan sonra vucut dus jellerindeki kadar kuru ve gergin kalmıyor ama gene de nemlendirici kullanmanız gerekir diye dusunuyorum.

Bu dus kreminden oldukca memnun kaldım. Hatta gordugunuz uzere cogunu kullandım. Fiyatını hatırlamıyorum fakat 7 lira olabilir diye dusunuyorum . 1000 ml icin 7 lira cok miktar degil. Denemek icin alabilirsiniz bence.

İcerigini merak edenler icin :

10 yorum:

  1. paraben var mı içerisinde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim yanlis bilgi vermek istemem ama yanilmiyorsam var . :(

      Sil
  2. Ben hiç görmedim yada dikkat etmedim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat etmemissindir tatlim buyuk olasilikla . Gittiginde bir bak derim ama :)

      Sil
  3. Mimlenmiş bulunmaktasın :) http://forbeautyy.blogspot.com/2013/11/mim-7-ince-detaylar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecimm cok tesekkur ederim canim beni unutmadigin icin . Yarin cevaplayacagim :)

      Sil
  4. Yalnız pompalı olması harika bir şey! Ben genelde duş jellerinin kapağını açmaya üşendiğim için kalıp sabun kullanıyorum :D Ama bunu gördükten sonra kesinlikle alacağım. Güle güle kullan Balböceğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin usengecligini yerim bebegim bennn :) denemeni tavsiye ederim hem pompali hem de guzel kokulu bir de uygun. Hepsi bir arada yani . Tesekkur ederim bebegimmm ♡ :)

      Sil
  5. çok merak ettim, acaba hala var mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim mutlaka vardır. Ben her gittigimde goruyorum cunku :)))

      Sil