13 Aralık 2013 Cuma

Angie Hot Leopard Parfum

İlk defa bir parfum yazısı yazıyorum. Ne derece dogru yazabilirim , fikirlerimi ne derece yansıtabilirim emin degilim  ama sizlere bu parfumun yazısını yazmak istedim.

Angie Hot , Rebul firmasına ait bir marka . Bu parfumlere bir cok yerde rastlamanız da mumkun. Ulasımı oldukca kolay. .Peki kokusu , kalıcılıgı nasıl ?

Koku tarifinde cok basarılı degilim bu yuzden Rabul'un sitesinden sizlere bir alıntı yaptım.
  • "Tutkulu ve Cazibeli Genç Bayanlar İçin
    50 ml Eau de Parfum for women

    Koku yönü: Çiçeksi / Oryantal

    Üst Nota: Limon, Elma, Portakal Çiçeği, Ahududu
    Orta Nota: Şakayık, Gardenya, Yasemin
    Dip Nota: Kehribar, Paçuli, Misk"                                                                                                                    
  • Gercekten cicekli ve oryantal koku icerdigini hissedebiliyorsunuz. Kokusu hos ve agır degil.Parfumun edp oldugunu belirtmem gerekiyor. Eau de parfum'ler Eau de toilette'lere oranla daha cok parfum esansı iceriyor , koku yogunlukları ve kalıcılıkları da daha fazla oluyor haliye.  Kalıcılıgı ise fiyatına oranla oldukca basarılı.Saat 4 gibi sıktıgım parfumu su an saat 00.30 olmasına ragmen hala duyabiliyorum.  Uygun fiyatlı , kalıcılıgı fazla parfum arayanlara oneririm. Ben Gratis'in Ramazan Bayramı %50 indiriminden set halinde yanlıs hatırlamıyorsam 6.5 liraya almıstım. Normal fiyatı 13-14 lira civarında ki bu da oldukca uygun bu guzel parfum icin. 

2 yorum:

  1. Parfümde kalıcılık çok çok önemli bence ve bu parfüm fiyatına göre oldukça iyi iş çıkarıyormuş. :)
    Güle güle kullan kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım . Evet kesinlikle fiyatına gore iyi iş cıkaran bir parfum .:)))

      Sil