9 Aralık 2013 Pazartesi

L'oreal Infallible Far - Hourglass Beige 002

Merhaba.

Bugun sizlere Loreal'in Infallible serisinden tozumsu kremsi yapıdaki 002 numaralı farından bahsetmek istiyorum.

Ambalajı gordugunuz gibi cok seker ve sık. Ben ustteki marka yazan yapıstırmayı yanlıslıkla yırttım cok ozur dilerim bunun icin. Farın kapagını actıgınızda icerisinden farları tutması dagılmasını engellemek icin bir aparat cıkıyor. Bunu da kaldırınca bu guzel fara ulasıyoruz.

Rengi tam benim sevdigim gibi kremsi-sampanyamsı tonlarda . Renk tarifi konusunda cok basarısızım. Umarım swatchlar bu konuda sizlere yardımcı olabilir. Yapısı cok harika yumusacık . Ustelik oldukca da pigmentli. Ben ozellikle kremsi yapıdaki farları parmagımla uyguladıgımda daha iyi sonuc alıyorum. Parmagımı azıcık sursem dahi rengini tam olarak veriyor. Ben denemek icin bazlı da bazsız da kullandım . Rengini tam vermesi icin baz kullanmaya gerek yok bunu acıkca soyleyebilirim . Kalıcılık konusunda ise iki turlu de sonuc cok guzel.  Sabah 8 de surdugum far aksam 10 da hala gozumdeydi. Bir far icin bu kalıcılık bence olaganüstü. Bu far sanırım benim en favori farım. Hem yapısı hem yumusaklıgı hem pigmentli olusu hem de kalıcılıgı konusunda benden tam puan aldı. Bitince kesinlikle tekrar tekrar alırım . Hatta ulkemize gelmeyen bazı renklerde gozum var . Onlar gelse gider onları da alırım.
 
Fiyatı 30 tl ama indirimlere cok daha ucuza alınabilir. Ben Ramazan Bayramı indirimlerinde 15 liraya almıstım. Ben indirim doneminde goz gezdirmenizi oneririm. Eminim ki sizler de memnun kalacaksınız.

12 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım bende çok beğeniyorum bu pigment farları :) Bazı markalar neden en güzel ürünlerini TR'ye getirmiyor anlamış değilim Maybelline ve L'oreal bu konuda başı çekiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bende nedense anlamıyorum bu durumu ya . Almak istedigim bir suru urun var ama ülkemizde yok :))

      Sil
  2. Çok iyi fiyata almışsın canım pigmenti ve kalıcılığı da oldukça başarılıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım fiyatı uygundu indirimle aldıgım icin :)

      Sil
  3. hmmm ben bu renklere bayılıyorum. İndirimde bende bir bakayım bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirimde bakmanı oneririm bu tonları begeniyorsan :))

      Sil
  4. Anaam ne tatlııı ben de istiyorum ama bu rengin türevleri olduğu için uzaktan bakıyorum böyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlı dimi canım yaaa . Bende de tonları cok var ama bunun yapısı cok farklı oldugu icin hemencik aldım. Sende indirimde al bence. Sımart kendini :))))

      Sil
  5. Işıltılı farları fazla kullanamıyorum ama bunun rengi harikaymış. Bunu kullanıp hafif de bir gölge verilirse oohh süper olur :-D Ama fiyatı pahalıymış. The Balm indiriminden bir paleti 30 liraya aldığımı düşününce tekli fara o fiyatı vermem herhalde, indirimde anca :) Güle güle kullan Balböceğim <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın tabiki bebegim ama %50 indirimle daha uygun fiyata alınabilir. Yapısı farklı olmasa bende tercih etmezdim elimde hep bu tonlarda far var ama bunun yapısı bir baska :))) Tesekkur ederim tatlımmm :))) <33

      Sil
  6. Her indirimde alıyım alıyım diyorum sonra bir sürü farım var zaten gerek yok diyip almadan çıkıyorum. :)
    Alacağım ama bidahaki sefere bundan :)
    Güle güle kullan bebiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım eger aklında almak varsa bence en yakın indirimde almalısın. Eminim cok memnun kalacaksın . Normal farlardan cok farklı cunku :)

      Sil