26 Ocak 2014 Pazar

Bir Şikayet Yazısı : Onlineeczanem.com

Merhaba.
Sizlere bir sikayet yazısı yazmak istiyorum bugun cunku bu konu hakkında oldukca doluyum.
Onlineeczanem'in Markozi Box kutularından bir cok kez satın aldım. Fakat son zamanlarda müsteri hizmetleri oldukca boslamaya basladı. Hatta oyle ki bir alısverişimde 2 urunum yanlıs geldi ki bunlardan birinin ne denli onemli oldgunu belirten mail atmıstım kendilerine. Urunlerim yanlıs geldigi icin kendilerine mail attım degiştirebileceklerini soylediler . Fakat sordugum soruya tekrar yanıt alamadım ve " Neyse Aman ugrasmayayım " dedim ve elimde kaldı urunler. Tekrar bir sipariş verdim ki bu sefer verdigim sipariş tanıdıgımızın ricası uzerine verdigim bir siparişti. İstedigimiz urun yerine baska bir urun gonderildi. Kendilerini telefonla defalarca kez aramama ragmen ulasamadım. Defalarca kez mail attım ki yanlıs hatırlamıyorsam 4 veya 5 bu sayı. Bence oldukca fazla. Gene geri donus alamadım. Ertesi gun telefonla aradıgımda ulastım ve bana geri doneceklerini soylediler. Yanlıs gelen urunu kargo ile gondermemi onlarında bana dogru urunu gondereceklerini soylediler.
Buraya kadar bir suru sorun var.
İlk olarak maillere ve telefonlara cevap verilmiyor. Hele ki yanlıs urun gonderildiginde bunun cozumu ıcın cabalamak yerine cevap almadım.
Benim secmiş oldugum urun yerine baska urun gondermeleri ayrı bir memnuniyetsizlik yaratıyor. Aynı durum 1 kez olur ama arka arkaya olması tesaduf , gozden kacma ve yogunluga baglanamaz bence (!) .
Hadi ellerinde benim sectigim urun kalmadı o zaman arayıp bilgilendirilmem en dogrusu iken rastgele bir urun koyup gondermeleri de bence cok buyuk bir eksi.
Neyse efendim ben urunu 24 Ocak 2014 gunu kargo ile kendilerine geri gonderdim. Dogru urunu ne zaman gonderecekler veya gonderecekler mi merak icerisindeyim.

Su ana kadar susmustum ama az once bardagı tasıran bir damla oldu benim icin. Annem icin Markozi Box'a ekledigim DDF Advanced Firming Krem 'in 14 ml boyu buyuk bir sorun cıkardı bize. Annem yanaklarına surdugunde yanakları kıpkırmızı oldu ve putur putur heryeri kabardı.
Kremin altında yer alan kodu Checkcosmetic'de kontrol ettigimde son kullanma tarihin Aralık 2013'te  gecmiş oldugunu gordum. Bu kadarı da cok fazla bence. Son kullanma tarihi  gecmiş urun satmak ne kadar dogru buyrun siz dusunun.


Not: Arkadaslar  aldıgım iki urunun son kullanma tarihini kontrol ederken sitedeki kırmızı carpıyı gorur gormez sinirlerimin tepeme cıkması sonucu yaptıgım bir yanlısı Adsız bir yorum sayesinde fatkettim. Urunlerin uretimi uzerinden 37.5 ay gecmiş ki bilindigi uzere urunlerin raf omru 36 aydır. Yani elime gecen urunlerin son kullanma tarihi 3 yıl once degil Aralık 2013'te dolmus. Yaptıgım hata icin sizlerden cok ozur dilerim.

43 yorum:

  1. yaşadığınız sıkıntıya gerçekten çok üzüldüm. yazınızı da hemen paylaştım. insanların sağlığıyla bu şekilde oynamak kabul edilemez. kızmakta çok haklısınız. annenize de geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Melis.
      Evet sagligimizla bu denli oynanmasi insani sinilendiriyor , canini skiyor gercekten.

      Sil
  2. Daha dün DDF ve Neostrata alışverişi için bakıyordum, ssnin bu yazından sonra allah korusun! Bir de son kullanma tarihibde bilinçli olmayanlar var ürün yaptı falan diyorlar gerçekten yazıklar olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisin canim. Ben de arkadaki kodu kontrol edene kadar sasirmistim aaa ddf bir krem nasil boyle yapar diye ama 3 yil gecmis az da degil. !

      Sil
  3. ah canm yaaa:((( daha öncede buna benzer sorunları olduğunu okumuştum markozinin çok üzüldüm :(((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de uzulduk canim. Bu cok nahos bir durum yani. Insanin cani sklyor bu durumlarda haliyle.:(

      Sil
  4. offf çok kötü bir şey ya. en kötüsü de annene gönderilen ürünün son kullanma tarihinin geçmesi. sağlık bu sonuçta. ben bir kere markozi box almış ve çok memnun kalmıştım ama bunu duyunca şimdi üzüldüm gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulecigim arada gozden kacsa anlarim ama ust uste bu kadar sey olmasi insanin aklinda soru isareti birakiyor.

      Sil
    2. haklısın canım ben de şimdi ürünleri kontrol edeceğim güvenimi sarstılar...

      Sil
    3. haklısın canım ben de aldığım ürünleri kontrol edeceğim şimdi. Güvenimi sarstılar...

      Sil
    4. bazılarına bakabildim canım. baktıklarımda sorun yoktu çok şükür. rosense ve bioder almıştım bir de ama onları siteden kontrol edemedim. online alışverişlerde dikkat etmek lazım demek ki ya. İnşallah bir daha başına böyle bir şey gelmez canım. tekrardan çok çok geçmiş olsun.

      Sil
  5. Canım çok geçmiş olsun :( Anneciğinin durumuna çok üzüldüm umarım bir an önce iyileşir! Daha 5 dk önce markozi box aldım ve şu an inanılmaz tereddüt içerisindeyim :( 3 yıl öncesinin ürünü ne demek ya!!! Bunun için dava açsan yeridir. Mutlaka gereğini yapsınlar bende paketi kabul etmeden iade ederim valla hiç umrumda olmaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim tesekkur ederiz. Paketini alir almaz kontrol et bence canim. Yani farketmezsin 2 ay 3 ay gecmis urun gonderirsin ama 3 yil olunca insan baska sey dusunuyor !

      Sil
    2. Aynen canım dediğin gibi son kullanma tarihi yaklaşmış olur hani gözden kaçmış dersin ama bu kadarına da pes! Ne düşünsen ne yapsan yeridir tatlım bende bu yazının linkinide yayınla mail at

      Sil
    3. Tatlım kendilerine linki mail attım Hatta az once yazdıgımı da mail atacagım. ! Gercekten pes yani

      Sil
  6. Bu kadarına da pes doğrusu! Son kullanma tarihi 3 yıl geçmiş ürün göndermek nedir yahu! İnsan sağlığını nasıl düşünmezler. Kuzum iyi ki yazdın bu yazıyı kara listeye aldım direk bu siteyi. Çok çokk geçmiş olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlim. Bende senin gibi dusunuyorum. Gider 3 kurus fazla veririm hem pesinde kosmam hem sagligimdan olmam :) ♡

      Sil
    2. 3 yıl geçmemiş,1 ay geçmiş. "Date of manufacture" imal tarihi demek. İmal tarihinden itibaren 3 sene raf ömrü varmış. Keşke dikkatli okusaymış arkadaş,ya da sözlükten Türkçe'ye çevireymiş.

      Sil
    3. Merhaba adsiz. Keske dikkatli okusaymisim evet ama insan o an capriyi gorunce pek dikkat edemiyor sinirden. Direk gozu oyle algiliyor. Dikkat etmemek benim hatam tabiki ama sozlukten turkceye cevirmeye ihtiyacim yok. Tesekkur ederim onerin icin. Sadece sinirlenmemden kaynaklanan dikkatsizlik var .

      Sil
    4. Adsız arkadaş ben fotoğrafı büyütüp bakmadım zaten, Balböceğimin yazısını okuyup böyle bir yorum bıraktım. Ayrıca herkes 3 seneye tepki gösterirken sadece bana dikkatli okusaymış demen çok komik :)
      Balböceğim bu arada herkes hata yapabilir takma kafana öpüyorum çokk :*

      Sil
    5. Bebegim sen nasıl tatlı nasıl harika nasıl mukemmel bir insansın. Ben sana bayılıyorum . Cok tesekkur ederim bebegim seviyorum seni :) Opuyorum da :)

      Sil
  7. Böyle bişey olabilir mi ya? resmen insan sağlığıyla oynuyolar annen için üzüldüm büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mervecigim. Evet saglıgımız icin buyuk tehdit kesinlikle !

      Sil
  8. ay yapma ya bende almıştım kutu ve DDFkrem, ama ürünler kutusuz geldiği için son kullanma tarihlerini göremedim hiç birinin, nasıl baktın bana da söyler misin canım, aynı sorunu yaşamayayım

    YanıtlaSil
  9. canım ben de baktım aynı krem son kullanma tarihi 2010 pes dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben sana cevap yazana kadar sen bakmıssın bile. Senin ki de mi son kullanma tarihi gecmiş geldi ya. Uzuldum gercekten. Sende mail at bence !

      Sil
  10. Yok artık !!! Bu nasıl sorumsuzluk, bu nasıl insanların sağlığıyla oynamaktır. Ürünlerin son kullanma tarihi yaklaşanlarını bile göndermemeleri gerekirken 3 yıl geçmiş bir ürün göndermek nasıl bir şeydir. Haydi diyelim firmadan öyle geldi, kontrol etmeden kendi müşterilerine nasıl gönderirler bunu, nasıl telefonlarına- maillerine geri dönmezler ve nasıl üst üste 2 defa yanlış ürün gönderirler !!! Yani "kadınları mutlu etmesi gereken bir site nasıl olmamalı" nerdeyse tüm örneklerini göstermişler, bu konuda tebrik etmek lazım!!! Benim de yeni dikkatimi çeken ve denemeye karar verdiğim bir siteydi, sanırım yakın zamanda alışveriş yapmayı düşünmem bu sorunları çözülmedikçe... Gözünü seveyim Lilakutu' nun, harikalar her konuda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yapmadıysan yapmanı da tavsiye etmem cunku sonradan baktıgım bir urun de son kullanma tarihi gecmiş cıktı. Memnuniyetsizlik ornegi sergilediler resmen. Lila Kutu'dan 1 kez alısveriş yapmıstım memnun kaldım. Baska online eczane siteleri de var tabi ama bir daha alısveriş filan yapmam kendilerinden !

      Sil
  11. Şok oldum, 3 sene nedir?
    İnsanları aptal yerine koyuyor resmen! Paranla rezil olmak buna deniyor galiba. Bence tüketici haklarına şikayet etmelisin.
    Geçmiş olsun annene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim edit yazisi girdim 3 yil degilmis ama gene de gecmis urunun son kullanma tarihi. Gercekten paranla rezil oluyorsun. Aslinda bende dusundum ama ugrasmaya degmez. Kendilerinden bir donus olacak mi merak icerisindeyim.attigim maillere bile geri donulmedi o ayri .

      Sil
  12. O kontrol sitesi her zaman doğru çıkmıyor. Geçenlerde 4 senedir elimde olan bir farı denedim, üretim tarihi 2013 çıktı. Tabi alerjik reaksiyon gösterimi tarih geçikliğini destekleyen bir durum olmuş, o ayrı. Geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska soyleyenler de oldu Kontes ama ben site ile ilgili hic sorun yasamaistim onceden ki arka arkaya 2 urunun de cikmasi tesaduf olmaz herhalde. Annemin cildi hassas bir cilt de degil. Hassas olsa kesinlikle once kremi suclardim ama hassasiyet yaratmiyacagini bildigim icin son kullanma tarihine bakmak aklma geldi zaten :(

      Sil
  13. Bir yanlışınız var yalnız,üretim tarihi 2010 imiş.O zamandan itibaren 3 sene kullanım ömrü varmış. Yine geçmiş son kullanma tarihi ama 3 sene değil 1 ayı geçmiş biraz. Geçmiş olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsiz cok tesekkur ederim bilgilendirdigin icin. Gecmis olsun dedigin icin de ayri tesekkur ederim. Bende sonradan baktigimda yanlisimi sayende farkettim. Insan o an bakip carpiyi gorunce devamini dogru duzgun dikkate bile almiyor. Dikkate almamak benim hatam tabiki ama iste o anlik sinirle gozumden kacmis .

      Sil
    2. Arkadaşlar bunun üçü beşi olur mu? Son kullanma tarihi geçti mi geçti bu kadar! Yani sana son kullanma tarihine 1 ay kalmış ürünü de göndermemeli ki bu aç bitir bir ürün değil.

      Sil
    3. Sorma canım ya. 3'u 5'i yok ki 1 ay gecmiş olmasına karsın annemin cildini mahvetti . 1 ay kalmıs olması nasıl kabul edilemezse 1 ay gecmiş olması hic kabul edilemez ki :)

      Sil
  14. Geçmiş olsun cnm.Ellerinde kalan ürünleri kakalamaya çalışıyorlar sanırım.Şikat Var'a da yazalım herkes görsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Bence de yazalım almadan once belki birileri gorur de baskalarına yardımımız dokunmus olur .

      Sil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız ,
      Çok üzüldüm başına gelenlere. Umarım paketine en kısa sürede sağ sağlım kavuşursun.
      Böyle durumlarda önemli olan nezaketi elden bırakmamak diye düşünüyorum çünkü haklıyken sinirlerimize yenik düşüp nezaketi elden bıraktığımızda karşı tarafa bizi suçlayacak bir koz vermiş oluyoruz.
      Kesinlikle haklısın ama bir daha ki sefere nezaketi elden bırakma lütfen. Nezaket her zaman kazanır. Öpüyorum. Yorumunu , isim ve soyisim geçtiği için ve bu kişilere söz hakkı vermemek için siliyorum. İkimizin de başına bir şey gelmesin :)

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. Merhaba Adsız ,
      ürünlerine tam ve düzgün biçimde kavuşmana çok sevindim. Ben alışverişlerimi Mamacim.com'dan veya Turuncukasa.com'dan yapmayı tercih ediyorum. Mamacim'dan çok daha memnunum ama ne zaman mail atsam en geç 1 saat içerisinde cevap alıyorum , hızlarına ve güvenirliklerine hayranım.Fiyatları bir çok siteye oranla çok daha uygun ama bu seni korkutmasın . Tamamen güvenilirler :)

      Sil