31 Ocak 2014 Cuma

Wellness Beauty İncir ve Gül Vucut Yagı

Havaların soguması ile birlikte cildimiz , dudaklarımız , yuzumuz , elllerimiz kuruyor. Vucudumuzda kuruluk oldugunda genelde pul dokuluyor hatta kurulukran kaynanaklanan kasıntılar da ortaya cıkabiliyor. Bu yuzden kıs gelmesi ile vucut nelmendiricilerimize olan ihtiyacaımız daha da artıyor. 

Benim de vucudum asırı derecede kurudugu , bacaklarımın ve kollarımın kuruluktan pul pul dokuldugu hatta bir de kasıntının eklendigi bir donemde bu vucut yagını gordum. Kokladıgımda kokusuna hayran kaldım. Evdeki vucut losyonlarımın bitmesini dai beklemden hemencik aldm ve aldıgım gunden beri duzenli olarak kullanıyorum. Gordugunuz gibi yarısına da ulastım. Benim goruslerime gecmeden once bakalım urun neler vaat ediyor" İncir ve Gül ozleri ile zenginleştirilmiş nemlendirici ve besleyici vucut yagı dinlendirici ve rahatlatıcıdır. Masaj yagı olarak da kullanılabilir. E vitamini icerir. Kuru veya hafif nemli cilde surun. " 

Koku konusu kişiden kişiye farklılık gosteren bir kavram ama bence bu yagın kokusu sahaneee , harika mukemmelll. İlk basta kokusuna bayılıp aldıgımı soylemeden gcemeyecegim. Etkisine gececek  olursak : Cildimin kuruyup pul oul dokuldugunu soylemiştim. Bu yagı kullandıgımdan beri ne kuruluk ne pul pul dokulme ne de kuuluktan kaynaklanan kasıntı sorunu yasamıyorum. Dustan sonra hafif nemli cildime uyguluyorum ve cildimin yumusadıgını rahatladıgını hissediyorum. Ayrıca etkisi kalıcı . Yani surdukten sonra  2 gun gecmesine ragmen kuruluk sorunu ile karsılasmıyorum. Yogun bir kıvamı var bu yuzden bol bol kullansanız da hemen bitmeyecek bir urun. Surdugunuzde yağıs yapıs bir his bırakmaması da ayrı bir guzellik. Kokuları ne yazik ki cok kalıcı degil ama bu konuya takılan biri degilim. Bence bu yagların hic bir etkisi yok. Bu bittiginde Kayısı-Badem veya Makadamia Fındıgı - Vanilya ceşitlerinden birini tercih edecegim. 
Urun 150 ml ve fiyatları 4.9 , 5.9 ,6.9 civarında degişiyordu yanılmıyorsam. Wellness Beauty urunlerini Rossmann Magzalarında bulabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Kuru ciltler için harika bir ürünmüş o zaman anneme alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kurtarıcım oldu diyebilirim. Annenin de cildi kuruysa sans vermenizi oneririm :)))

      Sil
  2. Tam ihtiyacım olan şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cildin kuruyorsa hic dusunme sans ver derim :)))

      Sil
  3. Canım aynı benim gibiymişsin bende oyleyım kasınıorum artık .Bende bu ürününü limonlusunu alcam o zaman :) Yüzün de kuru mu ne kullanıosun nemlendirici olarak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım yuz konusu benim icin cok karısık. Normalden karmaya donuk cildim ama hic bir zaman parlama sorunu yasamadım t bolgemde. Fakat yanaklarım ınanılmaz derecede hassas . Surdugum nemelndirici cildime iyi gelmezse yanaklarım kıpkırmızı oluyor. Kırmızı kabarcıklar cıkıyor yanaklarım putur putur pancar gibi hal alıyor. Bu yuzden nemlendirici secerken cok dikkat etmem gerekiyor. :(

      Sil
    2. Benim cildim de hassas hemen kaşınıyor ve kendiliğinden pembe yanaklarım :/ Dediğin gbi sectigim ürünlere dikkat etmem gerekiyor...

      Sil
    3. O zaman ikimizin de cilt bakımı cok zor tatlım. Cilt icin bir sey diyemem ama vucut bakımı icin bu yagı kesinlikle onerebilirim.

      Sil
  4. Tam anneme göreymiş benim cildim pek kuru olmadığı için bide yağ sürsem ne olurum acaba :) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil