18 Şubat 2014 Salı

Bath and Body Works Lip Stick

Bath and Body Works urunlerine bir cogumuz bayılıyoruz. Ne yazik ki her yerde magazası yok umarım kısa surede daha cok yayılırlar .
Neyse efendim hemen konumuza donelim. Bugun ki konugumuz BBW'un vanilyalı naneli dudak sticki.
Bu sticki gordugum anda hemen aldım.  Naneli - Menthollu urunlere bayılıyorum cunku. Aldıgım gunden beri de severek kullanıyorum.

Oncelikle kokusu sahane , mukemmel. Cok guzel nane kokusu var ki %100 dogal nane ibaresi bulunuyor uzerinde. Vanilyalı naneli desede vanilya kokusunun geldigini soyleyemecegim. Bu arada tadı da sahane . Cok cok guzel tatlı bir tadı var. Dudak nemlendirmesi gayet hos.Surumu oldukca kolay ve yapısı yumusacık. Dudaklarda yapıs yapıs bir his de bırakmıyor. Ayrıca suruldukten sonra hafif bir serinlik hissi veriyor.  Ben bu sticikin yapısına kokusuna bayıldım. Bittikce tekrar tekrar alırım . Hatta simdiden yedeklesem mi diye dusunuyorum.
Eger yasadıgınız yerde BBW magazası varsa bu urunu denemenizi oneririm.
Bu arada bildigim kadarıyla bir naneli - tarcınlı olanı vardı ki o da buram buram nane kokuyordu. Tarcın kokusu agır bir koku olmasına ragmen hissedilmiyordu.

9 yorum:

  1. Harika. Hemen alınacaklar listeme ekledim. En çok kışın ihtiyaç duyuyorum. Dudak kremlerine. Bunu denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kesinlikle denemeni oneririm :) Ozellikle naneli urunlerden hoslanıyorsan :)

      Sil
  2. İnanmıyorumm hem nane hem vanilya bir arada!! Ayy çok merak ettim gerçekten. Güle güle kullan kuzumm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim bunu yazarken senin begencegini tahmin etmiştim :) Cok guzel tatlım yakınlarında BBW varsa bakmanı oneririm :)

      Sil
  3. Çok merak ettim şuan :) Med Plus'a benzer bir yapısı var mı peki canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım Med Plus kullanmadıgım icin bir sey diyemeyecim ne yazik ki ama cok yogun bir yapısı yok :))

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım elimdeki stok bir erirse alabilirim bunu =)

    YanıtlaSil
  5. bayanlar burt bees dudagimdaki uçuga bile çok iyi geldi

    YanıtlaSil