3 Şubat 2014 Pazartesi

Flormar Lights of Flowers LF02 Pudra

Haftanın ilk iş gununden herkese kocaman bir Merhaba.
Umarım haftanız guzel baslamıstır ve guzel gecer.
Bugun sizlere Sevgili Secil'in cekilişinde kazanmıs oldugum Flormar'ın Lights of Flowers serisinden LF02 numaralı pudrayı gostermek istiyorum. Hos gerci siz bu pudrayı eminim bir cok yerde okumussunuzdur ama bir de ben anlatayım istedim.

Gordugunuz gibi ısıltılı bir pudra. Renkleri cok hos ve alacalı gozukuyor. Ben bu pudrayı far olarak kullanmayı cok istiyordum ama annem fırsat vermedi bana. Gordugu gibi " Aaa bu tam bana gore " dedi ve kaptı. Soz konusu anneler olunca hayır demek imkansız biliyorsunuz ki. Annem bir suredir bu pudrayı kullanıyor. Hem o hem ben gozlemliyoruz .


Her ne kadar pudra desede biraz ısıltılı oldugu icin pudra olarak kullanılmaya pek musait degil gibi sanki. Aydınlatıcı veya allık olarak kullanılabilir zira annem de allık olarak kullanıyor. Kendisi boyle hafif tonlardaki allıklardan hoslanıyor .


Swatchlardan goreceginiz uzere ısıltılı bir renk. Annem sabah 8.15 de işe giderken yapıyor makyajını. Aksam 6.30 gibi eve geldiginde sabah ki kadar olmasa da yuzunde kalıyor. Yani kalıcılıgı gayet guzel annem de memnun bu durumdan. Fakat hafif tozutma sorunu oldugunu da soylemeden gecemeyecegim.
Ambalajını en son degerlendirelim istediö. Gordugunuz gibi harika , parlak , mor bir kap icerisinde ustelik de saglam. Yani makyaj cantanıza atıp cıkabilirsiniz.
Bu pudrayı ısıltılı pudra olarak kullanmak isterseniz pudra olarak , allık olarak , aydınlatıcı hatta far olarak kullanabilirsiniz.

15 yorum:

  1. Bu serinin bi tek bu urununu almadim au an cok pisman oldjm cok tatli duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım Flormar kiosklarının onunden gecerken ben hala goruyorum. Belki bulabilirsin gidersen :))

      Sil
  2. Kesinlikle çok samimi bir anlatımın var :) Seviorum böle blogger ları yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihancıgımm cok tesekkur ederim canım. Bende seviyorum seni bebişimm:))

      Sil
  3. Ambalajları çok hoş bu serinin. :)
    Gerçekten pudra değil de allık olarak şahane duracaktır eminim. :)
    Güle güle kullansın annişin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım cok tatlılar yaa.
      Allık olarak cok hos duruyor gercekten. Tesekkur ederiz bebegimm <3 :))

      Sil
  4. Bu ürünü pudra olarak kullanmak mantıklı değil bence ama dediğin gibi allık ve aydınlatıcı olarak çok güzel bir ürün gibi kuzum. Renkleri de çok hoş görünüyor hem şeftali hem pembe. Güle güle sür sürüştür Balböceğimm ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm tesekkur ederim. Evet allık olarak cok daha hos duruyor biz de oyle dusunduk :) opuyorum yavrukusum <3 <3

      Sil
  5. Bebeğim mimledim seni;
    http://tekaska.blogspot.com/2014/02/mim-sevgililer-gunu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegimm tesekkur ederim. Yarına hazır olacak tatlımmm :))

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bi arkadaşıma da allık niyetiyle aldık bunu ^^ Pudra olarak kullanıldığını düşünmek bile istemiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dusunemiyorum tatlım nasıl pudra olabilir bu. Pudra dısında her amac icin kullanılabilir herhalde :))

      Sil
  8. Ben de koyu kısmıyla kontur yapıp, pembe tonlarını da allık olarak kullanıyorum :))
    Annenin kullanmasına sevindim desem? :)))
    Çünkü benim annem bu konuların çoook uzağında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok işlevli gercekten bu pudra:)
      Benim annem de cok yakın degil canım ama işe gidip gelirken azıcık makyaj yapıyor . Cilt bakımını ihmal etmiyor sanırsam pek. Benim de etkim buyuk ama sanırsam :)

      Sil