11 Şubat 2014 Salı

Loreal Skin Perfection Serum İzlenimlerim

Merhabalar .
 Daha onceden sizlere Loreal Skin Perfection Advanced Correcting Serum ile ilgili on goruslerimi belirttigimi yazmıstım. Okumak icin tıklayınız. Uzun suredir kullanıyorum hatta 2. sisemin yarısına geldim. Artık izlenimlerimi sizlerle paylasabilirim diye dusundum.

Yapısı daha onceden de soyledigim gibi ne cok sıvı ne de cok katı . Sedefli bir yapısı var ayrıca serumun.


Vaatlerine de bir goz atalım :

Bu serumu 2. kez kullandıgım icin begendigimi belirtmek isterim.Hassas cildim oldugu icin en buyuk korkum urunlerin cildimde hassasiyete ve akneye neden olması. Komedojenik degildir ve hassas ciltler icin uygundur yazısı benim icimi rahatlattı . Cok sukur ki cildimde herhangi bir akneye yada hassasiyete yol acmadı. Bu bence cok buyuk bir artı. En azından benim icin.  Cildime ekstra nemlendirici surme ihtiyacı hissetmiyorum. Sadece dustan sonra cildim daa fazla gerildigi icin bu serumun uzerine nemlendiricisini suruyorum.
---İlk kullandıgımda elimi suratımda gezdirdigimde gercekten cildim kadife gibiydi. Ustundeki yazıyı daha sonra okudugumda kadınların %84'unun benimle aynı seyi hissetkiklerini gordum. Bu his her sabah ve aksam temiz cildime uyguladıgımda da devam etti.
--- Gozeneklerimde pek bir degişme goremiyorum. Benim gozeneklerimde bir degişmeye yol acmadı.
---Cilt dokum kesinlikle daha homojen ve ısıltılı oldu. Surekli yanaklarımdaki kızarıklardan sikayet ediyorum ve bu urun gercekten cilt tonumu dengeliyor. Hatta bitanecik sevgilim bunu  farkedip " cildin bugun daha beyaz , daha parlak " gibi yorumlarda bulunuyor. Fakaaat bir sure sonra  ekisi kayboluveriyor. Yani etkisini gostermemeye baslıyor sanki. 10 gun filan ara verip tekrar kullanmaya basladıgımda aynı etkileri tekrar goruyorum. Bir kac gundur cildim inanılmaz kırmızıydı . 2 gundur yeniden bu urunu kullanmaya basladım tekrar kızarıklıklarım hafifledi. Hatta bitaneskom da " kısa sure once cildin daha kırmızıydı " dedi.
Bir de urunu ara vermeden sabah aksam her gun kullanırsanız cabuk bitecegini belirtmek isterim.
Genel olarak begendigim bir urun. Cildinizde kızarıklık , cilt tonu esitsizligi sorunu yasıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Bu bir cilt bakım urunu .
Herkesin cilt tipi , yapısı farklı . Bu yuzden her urunun her kullananda aynı etkileri gostermeyecegini de belirtmek isterim. 

9 yorum:

  1. Bende ilk senin blogunda gördüm aldım :) İlk 2 hafta falan fena değildi cildimin görüntüsü ama şimdi cilt tonu eşitlemeden falan oldukça uzak :) Gerçekten de arada bir kullanılması gereken bir ürün eğer cilt tonu eşitleme bekleniliyorsa. Onun dışında verdiği nemden ve cildimde sivilce oluşturmamasından dolayı çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende aynı durumu yasadıgına gore genel bir sey olabilir tatlım . Nem vermesi ve sivilceye neden olmaması bence de cok buyuk artı. Mmenun kalmana cok sevindim ama . Benim yazımın uzerine alıp begenmeseydin cok uzulurdum :)

      Sil
  2. güle güle kullan loeralin yüz bakım ürünlerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Ciilt bakım urunlerini babam kullanıyor genelde ama makyaj urunlerine bayılıyorum bende :))

      Sil
  3. Bebişim serum tarzı ürünler bende de sivilce yapar diye elim hiç gitmiyor vallahi ama bir yandan da çok merak ediyorum :( Yazı gayet açıklayıcı olmuş ellerine sağlık canım arkadaşım ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok sevindim begenmene :)) Ben de merakımı yenip aldım ama ciltten cilde farklılık gosteriyor bu urunler ne yazık ki:( Forumu doldurduk ama takan olmadı herhalde :)) <3 <3

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım sorununa çözüm olmasına sevindim :)

    YanıtlaSil