24 Şubat 2014 Pazartesi

Loreal Uc Etkili Nemlendirici Goz Kremi

Haftanın ilk gununden kocaman merhaba.

Gecen hafta yazdıgım ve memnun kalmadıgım goz kremimden sonra simdi memnun kaldıgım bir goz kremi yazısı ile karsınızdayım. 21 yasındayım ve goz cevremde gorsellerden gordugum kadarıyla goz altı torbaları var. Alt kirpik diplerimde cok azıcıklar ve ben bunların torba oldugunu bilmiyordum bile .

Kremin yapısı bildiginiz krem gibi. Jelimsi veya losyonumsu degil. Kavanozda olması hijyenik degil bence bu bir eksi. Fakat bu yapıda bir kreminde tupte olması kullanımını zorlastıracaktır diye dusunmekteyim.

Kremin vaatlerine bir goz gezdirelim. Bakalım vaat edilen 3 etki neymiş :
1-ANINDA NEMLENDİRİR:Cilt 24 saat boyunca nemlenir ve konfor kazanır.
2-PÜRÜZSÜZLEŞTİRİR: Dokunulduğunda yumuşak bir cilt sağlamak için düzenli kullanıldığında kuruluk yüzünden oluşmuş çizgileri pürüzsüzleştirir.
3-KORUR:E vitamini ile zenginleştirilmiş formülü cildin erken yaşlanmasının başlıca sorumlusu olan yapıtaşlarının oluşumunu önler.
SONUÇLAR:Göz çevresi konfor ve rahatlık kazanır.24 saat boyunca nemlenir ve korur.
Benim goz kreminden beklentim goz cevremi nemlendirsin ve gozlerime alerji yapmasın. Bu krem tam olarak bunu gerceklestiriyor. Goz cevremi cok guzel nemlendiriyor. Kuruluk ve gerginlik hissini anında gideriyor. Yapıs yapıs bir his bırakmıyor . Nemlendirmesi 24 saat yetmiyor bence. Peki eksisi var mı derseniz ? Ne yazik ki Evet . Surdukten sonra hemen emildigi hissine kapılıyorsunuz fakat durum oyle olmuyor ne yazik ki. Makyaja baslarken far bazımı surmeye calısırken pıtır pıtır krem parcacıkları dokuluveriyor. Bu yuzden makyaj altına kullanım icin pek uygun olmadıgını soylemem gerek. Tabi makyajınızı krem surdukten yarım saat sonra yaparsanız durum farklılasıyor.  Kısacası nemlendirme acısından guzel bir krem fakat makyaj altına kullanım icin uygun degil. 

5 yorum:

  1. Ben bu serinin yüz kremini kullanmıştım çok güzel bir nemlendirme veriyordu ama cildimden sivilcelerin çıkmasına engel olamadığı için tekrar alamadım. Makyajımı yapmadan hemen sürmem gerekirse azıcık sürüyordum üzerine de makyaj bazımı geçiyordum. Ayy nelerle uğraşıyoruz be kuzum erkekler bilse bu kadar uğraştığımızı neler neler derler tahmin etmek istemiyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın olmak zor iş bebegim. İtiraf etmem gerekirse bende 2 etkili serinin nemlendirici jeline goz diktim. Dunden beri onu arastırıyorum :))

      Sil
  2. Merhabalar ayni kremden bende bugun aldim, benim de goz cevrem inanilmaz kuru ve pul pul soyuluyordu denedim bakalım memnun kalicak miyim :) birde size birsey sormak istiyorum kremi göz ustunuze goz kapaginada uyguluyormusunuz ayrica kirpik diplerim demissiniz komple kirpik altina da uyguluyormusunuz cunku bi yerde dinlemistim eger goz ustu yazmiyorsa kremde goz kapaginiza uygulamayin denmisti de merak ettim. . :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Çok kuru göz çevreniz varsa size yeterli gelmeyebilir. Alt kirpik diplerim diye belitrmiştim ama alt kirpik diplerimden kastım kirpiklerimin alt kısmıydı. Bu kremler göz altı için uygun ve tum göz altına göz pınarlarınıza yaklastırmadan rahatca uygulayabilirsiniz.
      Ben göz altlarıma uyguladığım kremden elimde kalan kısmını da kaş kemiğime doğru hatta göz kapaklarıma da hafifce uyguluyorum fakat uygulama yaptığım krem bu değil. Kiehl's in Avokadolu göz kremini kullanıyorum nemsiz göz cevrem için. Eger cok kuru ise göz çevreniz kesinlikle Kiehl's öneririm.
      Benim uzmanım elimde kalan kremi kaş kemiklerimden aşağıya doğru çok hafif bir biçimde uygulayabileceiğimi söylemişti. Çunku benm göz çevrem tamamen çok nemsiz. Krem sürmedigiim zaman gerginlik ve kaşıntı yaşıyorum.

      Sil
  3. Tamam o halde çok teşekkür ediyorum, bende uygulamayı artık dikkate alıp yapacagım ayrıca onerdıgınız Kİehl's den de almayı düşünüyorum çünkü göz gercekten çok hassas bir bölge.. Iyi çalışmalar dilerim :)

    YanıtlaSil