3 Şubat 2014 Pazartesi

Mim - Sevgililer Gunu

Cok sevdigim blogger arkadaslarımdan biri olan Tek Ask A*  beni Sevgililer Gunu mimi ile mimlemiş. Hic unutmuyor canım arkadasım beni. Sizlerin karsısında da cok tesekkur ediyorum kendisine.

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Onemli ama benim icin sevgilimin yanında oldugum onla gecirdigim  her gun onemli ki zaten. 
2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Bu tanım kisinin kendi karakterine ve ozelliklerine gore degişir. Benim icin " Biricik Sevgilim" mukemmel sevigili.
3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?
Unutacagını samıyorum . İtiraf etmem gerekirse o benden daha detaylı ve ince dusunuyor bu konularda. 
4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Bu konu bizim icin biraz garip. Ben istediklerimi sevgiliskoma soyluyorum o bana istediklerimi alıyor ya da birlikte gezip alıyoruz. Bunun yanında ufak tefek suprizler de cok hosuma gidiyor ama belirtmek isterim.
5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Bir ustteki soruda cevap vermiştim biz birlikte alıyoruz. Fakat hala minik suprizime karar veremedim. Oneriniz varsa mail  atıp ipucu verirseniz cok sevinirim.
6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Cok klişe olabilir ama sevgilimin yanında olayım bana yeter. Ozel bir seye gerek yok. Birlikte oturalım , yemek yiyelim , playstation oynayalım daha ne olsun :)
7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı ?
Evlenince sevgililik bitmiyor ya. Tabi ki kutlamalılar bence .
8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Cok sekerler ne guzel diye dusunurum. Bence yas kac olursa olsun kutlanmalı yani.

Mimliyorummmmmmmm :))))) 

7 yorum:

  1. Canım umarım sevdiğinle birlikte nice nice 14 şubatlarınız olsun ;) Mim için teşekkür ederim tatlım ;) Bu sene 14 şubatta her ne kadar yalnız olsam da cevaplayacağım :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok tesekkur :) Umarım en kısa surede kalbinin diger yarısını bulursun :)

      Sil
  2. Çok güzel bir mim, beni mimlediğin için çok teşekkürler. Hemen cevaplıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Kuzum ben teşekkür ederim asıl. :)
    Aşklarımız hep sürsüün <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim olmuş cevaplarınızla zevkle okudum diyebilirim :)

    YanıtlaSil