17 Şubat 2014 Pazartesi

Rival de Loop Hydra Goz Kremi

Haftanın ilk gununden herkese merhaba. Umarım haftanız guzel başlamıstır ve guzel devam eder.

Bugun ki konugumuz Rival de Loop Hyrda Goz kremi.
Goz kremi 15 ml lik tupte. Tup olması bir avantaj cunku parmaklamadıgımız icin daha hijyenik oluyor. Ayrıca ucu gayet normal boyutta . Sıktıgınızda fazla urun gelmiyor.  Urun jel krem diye gecsede jel degil . Kremsi losyonumsu hafif bir yapısı var. 
Etkilerine ve vaatlerine goz atalım mı ? 
Bu kremle ilgili goruslerim hem cok olumlu hem cok olusmuz . 
Oncelikle goz cevreme cok guzel nem veriyor. Kolayca emiliyor ve goz cevresinde agır bir tabaka olsturmuyor.Yapıs yapıs bir his de bırakmıyor.  Benim goz cevrem kuru oldugu icin nemlendirici kullanmadan far surdugum zamanlarda " cakey " goruntu olusturuyor. Bu yuzden makyajdan once mutlaka goz cevremi nemlendirmem gerekiyor. Bu kremi makyajımdan once uyguladıgımda cakey goruntuye engel oluyor. Kolayca emildigi icin makyaj yapmadan once de cok beklemenize gerek kalmıyor. 
Benim icin olumsuz yanına gelirsek ; Bu kremi surdugum bazı zamanlarda gozlerim inanılmaz derecede yanmaya baslıyor, Hatta kızarıyor , sulanıyor ve goz yaslarım akıveriyor. Neden boyle oldugu konusunda da ufacık bir fikrim bile yok.Bu yuzden tekrar almayacagım bir krem hatta devamını da kullanamayacagım ve cope gidecek ne yazık ki :(

Beni Twitter'dan ve Instagram'dan takip etmeyi unutmayınız.

16 yorum:

  1. Canım aynen direk çöpe gitsin bu gözlerini yakıyorsa. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozlerimi yakmasa aslında cok guzel bir krem tatlım ama :/

      Sil
    2. Benim gözlerimde çok hassastır,korkarım bende böyle durumlardan. :/

      Sil
    3. Canım ben kimsede okumamıstım boyle bir sikayet . Bir bana denk geldi herhalde :)

      Sil
  2. öyle güzel yorumlardan sonra bianda çöpe gidicek diyince kaldım bianda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincigim aslında cok guzel bir krem.Nem vermesi olsun , yapıskanlık yapmaması olsun . Ama nedense bazen surdugumde gozlerimi yakıyor. O yuzden cope gidecek :)

      Sil
  3. Benim yaşıma uygun olmadığı için kız kardeşime verdim ama o çok severek kullanıyor ve hassasiyet oluşmadı onda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kardeşinde olusturmamasına cok sevidim. Bende de nedense ara ara oluyor :)

      Sil
  4. Göz çok öenmli tatlım bencede çöpe gitsin o pis krem!! Birde Dirty works ü dene istersen canım hatta göz altına birşey sürmeden gelirsen buluştuğumuz zaman kremi yanımda getiririm denersin bi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bebegim sen nasıl harika bir insansın :))) Sahane olur:)

      Sil
  5. Ayy kuzum gözlerini yakıyorsa bence de çöpe gitsin :/ Ben de bundan almayı düşünüyordum ama tereddüt ettim şimdi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim bu sorunla karsılasan baska kimse okumadım ben . Bir tek beni buldu herhalde :)

      Sil
  6. Bende 2 aydır kullanıyorum bu göz kremini oldukça memnunum hiç hassasiyet yaratmadı bende. Üzüldüm sende hassasiyet yaratmasına uygun fiyatlı ve iyi bir ürün çünkü. Umarım bir sonraki göz kreminle nokta atışı yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım memnun kalmana cok sevindim. Etkileri gercekten cok hos ama gozlerimi yaktıgı icin uzuldum cok :(

      Sil
  7. Canımmm dikkat et gözlerine sağlığından önemli olamaz :/ Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım . O yuzden kullanmayacagım :( Tesekkur ederim :)

      Sil