30 Mart 2014 Pazar

Bitenler - Cope Gidenler- Mart 2014

Merhaba.
Bir bitenler- cope gidenler yazısı ile karsınızdayım. Ne yazik ki bu ay da renkli kozmetik yok :(
*** Wellness Beauty Vucut Yagı : Kokusunu, yapısını cok begenerek kullandım. Yaz icin agır ama kısın mutlaka alacagım.
***Foot Scrub : Tanecikleri cok iriydi ve kabı inanılmaz kullanıssızdı. Dibinde kalanı alamıyordum. Zaten Project Pan urunuydu ve bitti. Tekrar almam.
***Vichy Yuz Temizleme Kopugu  : Bu kullandıgım ikinci 50 mllik urundu. İlk sisesini cok begenmiştim fakat bunda aynı etkiyi goremdim.
*** Murad Yuz Temizleme Kopugu : Set icinden cıkmıstı . İyi ki de oyle olmus. Fiyatına oranla etkisinden memnun kalmadım. 
*** Loreal Skin Perfection Serum : İlk zamanlar cildime iyi gelen bu urun sonra etkisini kaybediyor. Simdi almam ama ileride tekrar alırım.


***E.l.f Mineral Far Bazı : Ne yazik ki ulkemizde olmayan bir urun. Far bazı olarak gorevini bence guzelce yerine getiriyordu. Goz kapagımın rengini eşitlemedigi icin tekrar alacagımı sanmıyorum ama .
***Purederm Kopuk Maske : Bitenler yazımın demirbaşlarından. Elimde cok fazla var. Verdigi hissi , berraklastırmasını , yuzumu aydınlatmasını begeniyorum.
*** Organique Cadı Fındıgı Tonigi :  Bu tonige bayıldım gercekten. Bittigine uzuldugum nadir urunlerden. Tekrar alacagım cunku butun vaatlerini fazlasıyla yerine getiriyor.
*** Gliss Sıvı Sac Kremi : Yazısını yazacagım. Guzel bir urundu. İndirimde denk gelirsem alabilirim.
***Cettua Burun Bantları : 1 kutu bitmiş gibi dursada aslında biten daha fazla. Ben cok yer kaplamasın diye aldıgım tum bantları bu kutuda biriktirmiştim. Yazısını yazacagım ama memnunum .
***Loreal 3 Etkili Goz Kremi : Bu goz kremini cok begeniyordum fakat havalar sıcakken kullanabilecegimi dusunmuyordum. Tahminimden cabuk bitti. Kısın tekrar alabilirim.

Cok fazla urun bitiremedim . Renkli kozmetik yok diye de uzgunum ama umutlarımı bir daha ki aya saklıyorum :)

20 yorum:

  1. Bir dahakine kozmetik bitirirsin inşallah :D

    YanıtlaSil
  2. Organique toniğini online alabileceğimiz bir site biliyor musun canım? merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kamelya , dermoeczanem , dermomarket sitelerinde satılıyor. Mail atarsan belki yardımcı olurlar . Bir de Organique magazasına mail atıp sorabilirsin :)

      Sil
  3. Canım Witch Hazel tonik ilgimi çekti, nedir vaatleri? :) Ferahlamışsın bitenlerle, darısı yenilerinin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basak'cıgım cok hos bir tonikti.
      Akneli , Kılcal Damarlı ve Alerjik Ciltler icin Uygun
      Vaatlerine gelecek olursak : Bu urunun nemlendirici , bakteriostatik ve iyileştirici özellikleri vardır. Tahrisleri ve iltihapları yatıştırır, cildin yenilenmesini hızlandırır. Kan damarlarını guclendirir ve kızarıklıkları azaltır. Yuz ve vucut tonigi olarak veya killi maskelerin aktivatoru olarak kullanılır

      Butun vaatlerini yerine getiriyor bence . Umarım bir daha ki ay daha cok urun bitiririm. Opuyorum :)

      Sil
  4. Vichy'nin yüz temizleme köpüğünü merak ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk baslarda cok begeniyordum ama sonra etkisi azaldı sanki . Gene de guzel bir urun Sule'cigim :)

      Sil
  5. Burun batlarını bende tek kutuda topluyorum yer kaplamasın diye =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum cok rahat kullanılıyor hepsini toplyaınca :))))

      Sil
  6. The Foot Factory'nin jell var bende de. Sanırım hayatta aldığım en gereksiz kozmetik. İnsan şişesine kapılıp alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Sevgili Bebe,
      Ben de şişesine kanıp almıstım . Fußbalsam urunleri cok daha guzel bence :)

      Sil
  7. Ne çok şey bitmiş öyle :) Bitenler yazısı okuyunca ben rahatlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitenler yazılarını okuyunca kendim bitirmiş gibi rahatlıyorum canım :)

      Sil
  8. murad köpüğü çok severek kullanmıştım ben hem de çok kullandım resmen yüzümü aydınlatır sana etkisi olmamasına çok üzüldüm yine de fena ürün bitmemiş gayet başarılı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok umitliydim Murad kopukte ama benim cildime etkisi olmadı. Bunda benim cildimin de garip olmasının da etkisi vardır eminim. Senin memnun kalmana cok sevindim ama İrem'cigim :)

      Sil
  9. Mayıs ayını sabırsızlıkla bekliyoorum! :)
    Renkli kozmetikler de bitsin artıık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki yazıda İnsallah olacak kuzum :)) Tam gaz ilerlemeye calısmaktayım :)

      Sil
  10. foot'un bende kremi mi losyonu mu ne var bi merak edip almıştım hala kullanmadım ağzı açılmadan duruyor kabı ilgimi çekmişti benimde :)
    bitenler yazısı okumayı çok seviyorum kısa öz ne güzel ne iyi tek yazı da okumuş oluyorum
    ayrıca okudukça aynı senın de dediğin gibi ben bitirmişim gibi rahatlıyorum :)
    renkli kozmetik maalesef çok zor bitiyor
    inşallah renkli kozmetiklerin patır patır bittiği günleri göreceğiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foot tam bir kabustu tatlım. Cıkmak bilmiyordu kutudan. O yuzden tekrar almayacagım. Umarım sen begenirsin :))
      Ben de bitenler yazılarını ayrı bir seviyorum. Ne var ne yoksa kısaca ogreniveriyoruz . Bitenleri yazdıkca da okudukca ferahlıyorum tatlım :)
      Ay umarım bir gun biter renkli kozmetik. Bu ay olacak insallah diyorum:)

      Sil