16 Mart 2014 Pazar

Kiss New York Brush On Lip Gloss in Lust

Bugun ki konugumuz Kiss New York markasına ait lip gloss. Bu gloss bana dermoeczane.net alısverişim ile hediye gonderilmişti. Uzun suredir benimle olduguna gore goruslerimi sizlerle paylasabilirim diye dusundum.

Bu gloss kırısıklık karsıtı oldugunu iddia ediyor ve E Vitamini iceriyor.

Rengi ambalajından dısından baktıgınızda cok koyu gozukuyor fakat bu sizi aldatmasın. Bu gloss bence tam nude renkte. Swatchlarda da acıkca gozukuyor. Peki ya etkileri nasıl? Oncelikle kalıcılık konusunda deginmek istiyorum . Gloss oldugu icin kalıcılık beklemiyordum zaten. Bir sey yiyip icmezseniz 1- 1.5 saat idare edebiliyor. Yani gun icerisinde tazelemek gerekiyor. Dudakta yapıs yapıs ve uzayan bir goruntu olusturmuyor ama saclarım yapısıyor ve ben sinir oluyorum sırf bu yuzden. Kırısıklıklara etkisinden soz edemeyecegim yasım itibariyle . Bu glossta en sevdigim ozellik ise suruldukten sonra dudakları seritnletmesi ve ferahlatması. Kesinlikle yanıcı bir his dedgil bu aksine benim cok hosuma giden mentholumsu bir his. Ben tarif edemedim ama sizlerin anladıgını dusunuyorum :)
Swatchlara goz atalım




7 yorum:

  1. Rengini çok beğendim ben güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rujların üzerine gloss olarakta güzel duracak gibi :) Güle güle kullan balım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten hos duruyor bebegim. Cok tesekkur ederim :))

      Sil
  3. Balım böceğimmm mimlendin ;)
    http://beautybooop.blogspot.com.tr/2014/03/mim-sevdigimiz-bloglari-tanitalim.html#more

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Balım tesekkur ederim hemencik yapacagım :)

    YanıtlaSil