24 Mart 2014 Pazartesi

Organique Cadı Fındıgı Tonigi

Merhaba.
Bugun ki konugumuz Organique markasının Cadı Fındıgı Tonigi.
Bu tonigi magaza ziyaretimde gormustum ve tam benim cildime gore oldugunu dusunmustum. Cadı fındıgı hakkında ufak bir arastırma yaptktan sonra da hemen aldım.

 Peki bu tonik kimler icin uygun?
 "Akneli , Kılcal Damarlı ve Alerjik Ciltler icin Uygun"
Vaatlerine gelecek olursak : Bu urunun nemlendirici , bakteriostatik ve iyileştirici özellikleri vardır. Tahrisleri ve iltihapları yatıştırır, cildin yenilenmesini hızlandırır. Kan damarlarını guclendirir ve kızarıklıkları azaltır. Yuz ve vucut tonigi olarak veya killi maskelerin aktivatoru olarak kullanılır "

 Bu tonik sıradan toniklere benzemiyor. Pamuga dokup cildinize uygulamıyoruz. Fıs fıslı mekanizması sayesinde yuzumuze fıs fıs sıkıyoruz. İlk fısı sıktıgınzda cok cok cok hafif çiçekimsi bir koku duyuyorsunuz ama diger fısları sıktıgınzda veya ozellikle kokladıgınızda hic bir koku alamıyorsunuz. Yani koku konusunda hassas olanlar icin bicilmez bir kaftan.

Cildim akneli degil fakat asırı hassas oldugu icin cildimde akneler olusabiliyor. Ayrıca cildim cok ince oldugu icin kılcal damar sorunu da yasıyorum , sık sık tahris oluyor ve oldukca da alerjik. Yani bu tonik tam benim cildime gore. Bu tonigi uzun suredir kullanıyorum ve tek kelime ile Ba-yıl-dım !!!!
Tonigi sıktıgımda cildim ferahlıyor ve hafif bir nemlendirme saglıyor. Kullandıgım sure boyunca cildimde kızarıklıklar azaldı hatta hic olmadıgı kadar az kızardı cildim. Cildimde daha az akne cıktıgını da belirtmem gerek.
Gordugunuz gibi cok az kaldı. Bittiginde hemen alamyacagım ne yazik ki elimde boyle sprey formda baska bir urun var ama o bitince havalar sogumaya baslayınca yerine yenisi kesinlikle gelecek.

9 yorum:

  1. Kuzum adı şahanetmiş ilk defa sende gördüm bunu :)) Vaadleri gerçekten çok güzel. Az az kullan balım hemen bitmesin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebegim cok guzeldi ama bugun bitti .:(( Neyse artık yenisini alırım diye dusunuyorum :)

      Sil
  2. Vaayy ne enteresan bir ürünmüş :D
    Mutlaka deneyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan ve harika bir urun denemeni tavsiye ederim :))

      Sil
  3. Bayıldığımız ürünler hiç bitmese olmaz mıı? :)
    Organique'i çok merak etmeye başladıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tatlım keske bitmeseler :)
      Organique urunleri gercekten cok basarılı :)))

      Sil
  4. Canım mimlendin:) http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/03/mim-3-soru-ve-calkusu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yapacagım canım. Cok tesekkur ederim :)))

      Sil