11 Mart 2014 Salı

Project Pan #21

Merhaba
Bugun Project Pan yazısı ile karsınızdayız. Karsınızdayız diyorum cunku Tek Aşk A* blogunun yazarı sevgili arkadasım Bengu ile birlikte baslıyoruz projeye . İkimiz birbirimize destek olacagız diye dusunuyorum.  Anneler Gunu'ne kadar da devam ettirecegiz projemizi. Amacımız o zamana kadar urun almamak ayrıca elimizdeki urunlerin de en azından bir kısmını eritmek.

Bakalım neler koymusum ben Project Pan'ime:
*** Loreal Triple Active Eyes Goz Kremi : Begendigim bir krem ama yaza dogru agır gelmeye baslayacak.
*** Loreal Skin Perfection Nemlendirici : Serumunun 2. şişesi bitti bitecek ama buna elim bir turlu gitmedi. Bitmeli.
*** Isana Isıya Karsı Koruyucu Sprey: Saclarımı kurutmadan once kullanacagım ama hep unutuyorum. Projeye koydum ki unutmayayım.
***John Frieda Frizz- Ease Serum : Bu serum da unutulanlar arasında.
***Pastel Magic Touch Kapatıcı ve Aydınlatıcı : Cok begensem de nedense elim gitmiyordu kullanmalıyım. Yazın agır gelebiliyor cunku.
***Gratis'ten Aldıgım Far Paleti : Tabi ki paleti bitirme gibi bir dusuncem yok. En alttaki 3 renk, Cotton Candy ,  Dream , Simply renklerini elimden geldigince azaltmak istiyorum. Hatta cok gaza geldim Desert ve Simply Renkeri bitsin.
*** The Balm Gloss: Bu glossu cok begeniyorum ama hep unutuyorum. Sureyim bitsin ki Anneler Gununde tekrar alayım.
*** Loreal Glam Shine Balmy Gloss: Bu ruju cok begeniyorum. Gene unuttuklarım arasında kullanayım. Bitsin diyemeyecegim ama azalsın :)
***  Loreal Volume Million Lashes Maskara: Cok begeniyorum ama artık eski etkisi yok gibi kullanayım bitsin.
*** Rimmel London Match Perfection Kapatıcı : Bu kapatıcı aydınlatıcı favorilerimden ama acmadıklarımı acmak istiyorum. Bitsin.
*** Essence koleksiyon urunu Cift Taraflı Eyeliner: Kalem uclu eyelinerların omru uzun olmuyor. Cok dayanacagını sanmıyorum.
***Rival de Loop Nude Goz/ Dudak Kalemi: Goz icine surerek bitirmek mumkun degil ama azalsın yeter.
*** Flormar Kahverengi Goz Kalemi :  Azalsın yeter dediklerimden biri.
*** Arko Nem Uzum ve Narlı nemlendirici : Bu nemlendiriciyi yılbası indirimlerinde almıstım. Elimde cok vucut nemlendiricisi var . Ayrıca denemek istediklerim de cok fazla. Hile yapmak istemedim. Elimde bitmeye yakın ve ortalarında olan 2 urun var. Onlar bitince buna baslayacagım. Hepsini bitirmem mumkun degil ama bittigi kadar bitsin.


*** Fussbalsam Ayak Losyonu : Bunu kullanmayı surekli atlıyorum. Bitsin yedeklere geceyim artık.
*** Live Clean Sac Kremi : Yazısını yarın yazacagım ama bitsin lutfen. Az da kaldı gerci.
*** Foot Scrub : Gene kullanmayı atladıgım asamalardan biri. Az kaldı . Yazısını yazacagım.
*** Palmolive Thermal Spa Dus Jeli : Bunu hile yapmak icin koydum. Bitecegini dusunuyorum ki zaten .

*** Murad Yuz Temizleme Kopugu : Memnun kalmadıgım bir urun oldu . Bence fiyatını hak etmiyor. Projeye koydum ki bitirmeden kenara atmayayım.
*** Yves Rocher Cift Fazlı Goz Makyaj Temizleyicisi :  Elimde baska urun var ayrıca baska urunleri denemek istiyorum. Bitsin o yuzden.
*** Vichy Yuz Temizleme Kopugu : İlk kullandıgımda cok memnun kaldıgım bu kopukten su an aynı verimi alamıyorum. Murad'ı goz cevresine uygulamamak gerekiyor. Bende Yves Rocher ile goz makyajımı temizliyorum , ardından Bioderma ile yagdan arındırıyorum ve en son bu kopukle yıkıyorum.

Bu sure zarfında alısveriş yapmayacagım. Elimdeki stokları bitirmeye calısacagım. Bu sefer dayanacagımı dusunuyorum / umuyorum. En son alısverişe gittigimde bile zoraki bir seyler secmiştim cunku.
Ayrıca Bengu ile kumbara projesi de yapmaya karar verdik. Madem kozmetige para vermiyoruz o zaman kenara koyalım. Bitirdigimiz her urun icin kenara paya ayırcagız bu projede . Diyetimiz bitince de guzelce harcayacagız :)) Renkli kozmetik urunu bitirmek zor oldugu icin her bitirdigimiz renkli kozmetik icin 5 lira ayırırken , bakım urunleri icin de 3 lira ayıracagız. Bakalım ne kadar birikecek proje sonunda ?

Bengu'nun bloguna gitmek icin : tıktıktık.

Siz de bize katılmak ister misiniz ?

10 yorum:

  1. Kolay gelsin diyorum :)
    Project pan çok faydalı oluyor cidden, mayısa kadar ohoooo, çok ürün bitirirsiniz :)
    Kenara para koyma fikri de çok iyi, ben de bitirdiğim ürünler için koydum kenara para, 20 lira olmuştu :) kadınlar günü indiriminde yedim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :)
      Ahh ah umarım biter de ben de dayanabilirim :) Biriktirilen paraları harcamak ayrı guzel oluyordur.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Kolay gelsin canim bende bitirmem gerekenleri bir kenara ayirdim cok fazla bakim urunualmisim. Herseyi gectim boyle beklersem tarihleri gececek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tesekkur ederim. Sen de bize katıl ıstersen :))

      Sil
  3. Ahh ah benimde kullanmayı unuttuğum atladığım çok ürün var bende onları göz önüne çıkardım diğerlerini arkaya sakladım ki öndekiler bitsin önce =) Bakalım ne kadar ürün bitecek bende merak ettim =) Kolay gelsin tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim tesekkur ederim. project pan yapmasam da eski urunleri one koyacagım ben de :) bunların hepsi doyumsuzluk yuzunden :(

      Sil
  4. Ne kadar çok project pan ürünün var :) İşte bir ürünü bitirmeden diğerine geçince yarım kalmış ürünler dağ gibi kenarda birikiyor. E zaten az çok hepimizde stokçuluk var işler iyice kötüye gidiyor zamanla :D Hedeflerine en kısa zamanda ulaşırsın umarım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım cok urun koydum umarım istedigim sonuca ulasabilirim. Stokculuk cok kotu gercekten ama insan kendine dur diyemiyor. En azından bunlar bitsin de biraz rahat edeyim balım :)

      Sil
  5. Ooo maşallah, ben de diyetteyim ;)

    YanıtlaSil