5 Mart 2014 Çarşamba

Subat Bitenler - Cope Gidenler

Merhaba.
Gecikmiş Subat Bitenler - Cope gidenler yazısı ile karsınızdayım. Bu ay pek urun bitiremedim. Umarım bir sonraki ay daha iyi bir performans sergileyebilirim. Neler bitirdiklerime bakacak olursak .
 İlk olarak bir suru Aubrey testerı goruyorsunuz. Cildim hassaslastıgı donemde dogal icerikli nemlendirici arıyordum. Aubrey urunlerini de cok merak ediyordum. Ruchan Hanımcok saolsun bana guzel bir paket gonderdi.
***Aubrey Organics  Aleo ve Sea Astarlı Yuz Temizleyicisi  : Krem yapıda olan bu temizleyici cildimi cok guzel temizledi ve yumusattı. Herhangi bir reaksiyona neden olmadı . Bu seri zaten TAHRİŞE VE ALERJİK REAKSİYONLARA EĞİLİMLİ CİLTLER İÇİN uygun . Cok begedigimi acıkca itiraf etmem gerek. 
***Aubrey Organics Aleo ve Sea Aster'lı Yatıstırıcı Yuz Tonigi : Cildimi germeyen , rahatlatan cok guzel bir tonikti.
***Aubrey Organcis Aleo ve Sea Aster'lı Yatıstırıcı Yuz Nemlendiricisi : Bu nemlendiriciye ayrı bir bayıldıgımı soylemeliyim. Cildimde herhangi bir soruna , reaksiyona , aknelenmeye yol acmadı. Cildimicok guzel nemlendirdi Kızarıklıgı ve hassasiyetı yatıstırdı. Su an cildime agır gelecegini dusunuyorum ama kıs doneminde buyuk boyunu alacagım. Aynı zamanda Aubrey - Organics Hayvanlar uzerinde deney yapmayan ve Vegan bir firma . 
***Aubrey Organics Sampuan : Normal saclar icin uygun olan bu sampuan saclarımı sertlestirdi. fakar arkasından ;
*** Aubrey Organics Sac Kremi : Sampuandan sonra bu kremi kullandıgımda saclarım yumusacım oldu. Cok begendim.
*** Kiehl'S Avokadolu Goz Kremi : Yapısı yogun olan bu krem goz cevremi guzel nemlendirdi. Fakat tam boyunu almayacagım sanırsam.
*** Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Nemlendirici Losyon : Kiehl's de cilt analizi yapıldıgında bu nemlendirici onermişlerdi. Fakat ilginctir ki 3 farklı magazada 3 farklı krem onerdiler cildime . 
***Maybelline Cift Fazlı Goz Makyaj Temizleyici : Goz makyajımı guzel temizliyordu. Yazısı icin tıktık. Su an baska urun kullanıyorum yazısını yakında yazacagım.
***Watsons Kavunlu Dus Kremi: Kokusu cok hostu. Yapısı guzeldi ama bitirmek inanılmaz zor geldi. Tekrar alacagımı sanmıyorum. Yazısı Burada.
***Bioblas Yavas Uzayan Saclar icin Sampuan: Ben bundan yanılmıyorsam Ocak ayında da bitirmiştim. Bunu İstanbul'a goturdum. Kardesim de benle kullandı. Normalinde bana 3 -4 ay yeten sampuan 20 gunde filan bitti. Sanırım kardesim sampuanları iciyor. Yazısı icin tıklayınız.
***Yves Rocher Dunya Bahcelerinden Lotus Niluferi Dus Jeli : Kokusu cok guzeldi. İstanbul'da bıraktıgım icin gec bitti. Yazısı icin tıktıktıktık
***Purederm Kopuk Maskeler : Her bitenler yazımda varlar. Cildi aydınlatıyorlar. Cok sey beklemezseniz memnun kalabilirsiniz. Yazısı burada.
***Cettua Burun Bantları : Yazısını yakında yazacagım. Guzeller
***Vichy Termal Su : Yazısını yazmıstım.. ( buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ) Guzeldi ama cok cabuk bitti. Bir dahaki sefer Sarıkız almayı dusunuyorum.


2 yorum:

  1. Watsons'ın duş kremi olduğunu bilmiyorum ilk defa sende gördüm. Duşta bereketli ürünlerden hoşlanmıyorum şaç ürünleri dışında. Bitirmek tam bir işkence oluyor sıkılıyor insan. O yüzden hep küçük boyunu alırım :) Duş kremi kullanmayı seviyorsan Isana'nın sütlü proteinli duş jelini şiddetle öneririm. Hem güzel kokuyor hem uygun fiyatlı. Bioblasın şampuanını gözüme kestirdim. Belimi geçen saçlarım olsada bukleli olduğundan kuruyunca yukarı çıkıyor ve sinir oluyorum bu duruma. Saçımı uzatmaya taktım bu yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım evet ckok buyuk. Bitirmek işkence oldu benim icin. İnanır mısın elimdekiler bitince aklımda Isana almak vardı. Onerdigin cok iyi oldu. Gonul rahatlıgıyla alacagım :) Bioblas samuanı oneririm. Benim de saclarım cok uzun ama kurudugunda uzunlugu belli olmuyor. Anca duzken uzunlugu ortaya cıkııyor. Bioblas hem sacı sertelestirmiyor hem de ( bence) uzamasına katkıda bulunuyor. :))

      Sil