20 Mart 2014 Perşembe

Vichy Capital Soleil Micro Fludie SPF 50 Gunes Kremi

Merhaba.
Bugun sizlere ne yazik ki memnun kalmadıgım bir urunu gostermek istiyorum. Vichy'nin Karma ve Yaglı ciltler icin uygun olan SPF 50 iceren gunes koruyucusu  konugumuz.

Urunun vaatlerine gelirsek :
UV ışınlarının zararlı etkileriyle savaşmak ve cildinizin değerli genetik yapısını korumak için, Vichy Laboratuvarları bu mikro stick'e Mexoryl bazlı fotostabil, geniş spektrumlu UVA ve UVB filtre sistemi ekledi.
PARFÜMSÜZ, PARABENSİZ, hipoalerjenik formülü dermatolojik kontrol altında hassas cilt üzerinde test edilmiştir. Nonkomedojeniktir. Yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici Vichy Termal Spa Suyu ile zenginleştirilmiştir.
Ultra akışkan, yağsız, parlamayan dokusu kullanımı kolaylaştırır, cildi nemlendirir ve cilde sağlıklı bir ışıltı katar."

Yapısı gercekten oldukca akıskan . Sutten biraz daha koyu kıvamlı . Ciltten kolayca emiliyor ve beyaz iz bırakmıyor.  Peki ben neden memnun kalmadım ? 
Cildim normalden karmaya donuk ve oldukca hassas. Yanaklarım yaglı olmamasına karsın kullandıgım urunlere hassasiyet gosterince sivilceler cıkabiliyor. Bu yuzden uzerinde " nonkomedojeniktir" ibaresinin bulunmasına dikkat ediyorum. Bu kremi almadan once bu ibare oldugu icin rahatlıkla almıstım. İlk kullanmaya basladıgım donemlerde cenemde sivilceler cıktı minik minik. Bu kreme kondurmak istemedim fakat basta sogudum. Uzun bir sure kullanmadım ve bu sure boyunca evde baska gunes kremim yok diye krem kullanmadım(!) ki boyle bir seyi asla yapmam. Daha sonra denemek icin tekrar kullandım " bu krem yapmamıstır herhalde " diyerek fakat sonuc gene aynı cenemde , anlımda minik minik sivilceler. İkinci sefer de akıllanmayan Gozde tekrar dener tabi ki. Tekrar kullandım ve sonuc tekrar aynı. E tabi ki suclunun bu krem oldugu artık apacık ortada. Kısacası benim begenmedigim bir krem oldu. Herkesin cildi farklı , her urunun her ciltte etkileri de farklı olur. Benim memnun kalmadıgım bu  kremi kullanıo cok begenmiş de olabilirsiniz.  Havalar ısınıyor zaten koca bir kıs gunes kremi kullanmadım bu yuzden yeni gunes kremi almam sart oldu . Diyeti bozmak sayılmaz . 

14 yorum:

  1. Benim hiç güneş kremi kullanma alışkanlığım yok çünkü yağlı cildimi daha da yağlandırır diye korkuyorum kuzum :(
    Bence bunun yerine başka bir krem alırsan diyeti bozmuş olmazsın bence bebişim ihtiyaç sonuçta hihih :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok yaglı ciltler icin urunler var hatta pudralılar da . Aslında onları deneyebilirsin.
      Ben de bozmayacagımı dusunuyorm :)

      Sil
  2. Birkaç yıl önce ben de kullanmıştım bu kremi ve aynen sivilce yaptı:( Bioderma'nın akn mat spf 30 güneş kremini öneririm. Yağlı ciltliler için ve her hangi sivilcelenmeye yol açmadı benim cildimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki tek sivilce sorunu yasayan ben degilmişim :( Benim cildim yaglı degil hassasiyetten oluyor ne yazik ki sivilcelerim :((

      Sil
  3. Ben bu sene Bioderma aldım belki sana bir fikir olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Shewgy . Bioderma kullanmıstım daha onceden :)

      Sil
  4. Çok üzüldüm ben geçen sene bu kremi kullandım hep ama sivilce sorunum olmadı, bahar gelince tekrar deneyip bakacağım. Ben bb krem ile karıştırarak kullanmıştım hatta

    YanıtlaSil
  5. Bebeğim Daylong'u tavsiye ederim.Annem çok çok memnun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım hassas ciltli oldugum icin ne yazik ki hepsini kullanamıyorum.:(

      Sil
  6. Bende Lar Roche Posay tavsiye edebilirim. Cilt tiplerine göre çeşitleri var kendi cildine uygun olanı seçip alırsan memnun kalacağını düşünüyorum :) Bu arada mimlendin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seyma.
      Biliyorum cilt tipine gore olduklarını bu krem de benim cilt tipime goreydi sozde. Tesekkur ederim onerin icin :)

      Sil
  7. Kötü olmuş, ben de aknelenmeye müsait olduğu için cildim avene almıştım bir sorun yaşamadığım için onunla devam ediyorum. 3. sefer aldım, kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de avene almak istiyorum ama mineral ve emulsion arasında kararsızım :)

      Sil