14 Nisan 2014 Pazartesi

Dirty Works C Vitamini Özlü Aydınlatıcı Maske

Gunaydın!
Gratis Dirty Works urunlerini ulkemize getirdiginde cok heyecanlanmıstım. Hem tatlı ambalajları hem de uygun fiyatlı olusları adeta "gel beni al " diyordu. Aydınlatıcı , cilt tonunu eşitleyici urunlere zaafım oldugu icin ilk tercihimi C Vitaminli Aydınlatıcı Maskeden yana yaptım. 

Yanaklarım gun icerisinde kızarabiliyor ya da bazı sabahlar kalktıgımda cildim mat , yorgun gozukuyor. İşte bu gunlerde ne yaparsam yapayım kendimi rahat hissedemiyordum. Bu maskeyi de o gunlerde kurtarıcım olur dusuncesi ile aldım. İyi ki de almısım Neden mi?

Cildimin mat oldugu gunlerde haftada 1 belki 2 defa sabah kalkıyorum , yuzumu  ıslatıyorum ve bu maskeden kalın bir tabaka halinde uygulayıp ortalama 7-8 dakika bekletiyorum. Daha sonra cildimi yıkama asamasına geciyorum. Bu asamanın biraz zahmetli oldugunu soyleyebilirim. Zor arınmıyor ama suyu yuzunuze carptıgınızda akıp da gitmiyor. İçerisinde kaolin oldugu icin bence gozenekleri guzelce temizliyor bir de ustune yuzumu kurutmuyor germiyor. C Vitamini de cildimi kendine getiriyor. Yuzum aydınlanıyor ve parlıyor . Bu etki uzun surmuyor ama gunumu guzel gecirmemi saglıyor. 
Baska bir artısı ise C Vitamini icermesine ragmen hassas cildimde kızarıklıga , hassasiyete , aknelenmeye neden olmadı. 
Kokusu ise benim tarif edeeyecegim cinsten. Derinlerde bir yerde portakalımsı bir koku hissetseniz de bu koku baskın degil. Baskın koku ne derseniz ne yazik tarif edemeyecegim fakat yogun olmayan bas agrıtmayan bir koku zaten kalıcı da degil. 
Ben bu maskeyi cok begendim  hatta diyetim bitince alınacaklar listesine Detox etkili olanı da ekledim. Havalar soguyunca nemlendirici etkili olanı da alacagım. Maskelerin fiyatları 14.9 lira. Gratis'in sık sık yaptıgı indirimlerle cok daha ucuza hatta yarı fiyata dahi almanız mumkun. 

Siz Dirty Works urunlerinden kullandınız mı ? Memnun kaldınız mı ? 
Tavsiye edebileceginiz urunleri var mı ?

Sevgiler

3 yorum:

  1. canm bnm cildim yağlı bana bi zararı olur mu aracaba?,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim cok hassas olmasına ragmen bir zararı olmadı . Bu yuzden zararı olacagı sanmıyorum hatta iceriginde kil oldugu icin cildine iyi de gelebilir :)

      Sil
  2. Kokusu sanki ıslatılmış tarhana gibi :) nereden aklıma geldiyse...

    YanıtlaSil