26 Nisan 2014 Cumartesi

Dudak Peelingi Yapalım

Dudaklarımız pütür pütür gozuktugu zaman ne surersek surelim istedigimiz guzelligi yakalayamıyoruz. Hatta bazen bu pütürler o kadarartıyor ki dudak nemlendiricileri bile yumusatmaya ve rujumuzu surdugumuzde aralara birikmelere engel olamıyor. İşte boyle zamanlarda kurtarıcılarımız dudak peelingleri oluyor. Ben bu tarifi Sevgili Arkadasım Buse'nin Blogunda gormustum . Şimdi de sizlerle paylasmak istedim. Peelingin yapısılı oldukca basit.

Gerekli malzemeler
1 cay kasıgı Turk kahvesi
1 cay kasıgı bal ( marmelat , recel de kullanabilirsiniz) Bal yumusatıp besledigi icin tercih ettim ben.
1cay kasıgı toz seker
1 cay kasıgı zeytinyagı ( yag meselesi de size kalmıs. Elinizde dogal ,  cildi yumusatan ve besleyen baska yaglar varsa onla da yapabilirsiniz)

Tum malzemeleri bir kapta karıstıyoruz ve sonra uygulamaya baslıyoruz. Azar azar alıp dudaklarımızın uzerine peeling yapıyoruz. Bir sure bu işlemi yaptıktan sonra temiz diş fırcamızla da dudaklarımızı fırcalıyoruz. En sonunda dudaklarımı yıkadıgımızda yumusacık , pembeleşmiş , olu deri ve kabuklardan arınmıs saglıklı , canlı dudaklara sahip oluyoruz. Nasıl yuzumuze peeling yaptıktan sonra nemlendirici uyguluyorsak dudaklarımıza da uygulamayı unutmuyoruz. Şimdi guvenle rujumuzu surebiliriz .

Umarım faydalı bir yazı olmustur.

10 yorum:

  1. Dudak peelingine para vermeye hiç gerek yok bence kuzum daha iyisini yapıyoruz biz evde :))

    YanıtlaSil
  2. Ben elimde ki sürüyle tarife rağmen sadece şekeri alıp dudaklarımı hafif ovalıyorum bitti gitti tembelliğin dibindeyim kuzum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aslında tembel degilsin. ugraşmak istemiyorsun bence :) Super annesin ama :)

      Sil
  3. Türk kahvesi, benim de bayıldığım bir güzellik tüyosu. Direkt yüze de sürüyorum ben :) İçmeyi de ayrı seviyorum, o müptelasıyım zaten. Geçen Pixiwoo kardeşler de bizim Türk kahvesine benzeyen bir güzellik ürünü gördüm, banyoda vücut bakımı adına kullanıyorlar. Kahvemizin değerini bilmiyoruz resmen, harika bir peeling etkisi var, en doğal ve ucuz güzellik ürünü adeta :) Harika bir yazı olmuş, böyle yazıları okumayı çok seviyorum. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Turk kahvesi bizim icin cok buyuk yardımcı. Ben de telvesi ile yuzume peeling yapıyorum. Yumusacık oluyorum cildim. Ayrıca Youtube'da Missis Aish'in bir videosunda kahveyi buz kalıplarına doktugunu ve her sabah bu kalıplardan birini cildine surdugunu gormustum. Cok da guzel bakımlı bir yuzu var :) <3

      Sil
  4. Dudak peeling´ini eskiden hep gereksiz görürdüm, ama bir senedir dudaklarim cok kuruyor ve artik dudak peeling olmadan olmaz diyenlerdenim, nekadar gerekliymis aslinda haberimiz yokmus ;) Kahve kokusunu sevmem ama bal, zeytinyagi ve seker karistirip deneyecegim güzel bir fikir verdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve yerine pirinc unu da denyebilirsin aslında. Kesinlikle peelig cok farkettiriyor dudaklarda :)

      Sil
  5. Daha önce bir ev yapımı peeling denemiştim ama pek başarılı ollmamıştı. Bir de bu kahveliyi deneyeyim :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım begenirsin Basakcıgım:)
      Sevgiler opuyorum:))

      Sil