15 Nisan 2014 Salı

HC Hair Care Complex

Biz bayanlar icin saglıklı , parlak , ısıldayan saclar guzelligimizin en onemli unusurlarından fakar ruzgar , gunes , mevsim degişiklikleri , sekillendiri urunler derken saclarımız yıpranıyor , zayrıflamaya baslıyor . En sonunda da saglıksız , mat , kırıklarla dolu saclar bizi karsılıyor. Bu sorunları ortadan kaldırmak icin bir cok urun kullanıyoruz. Kimisinden memnun kalıyoruz , kimisi de ne yazik ki beklentimizi karsılamıyor. Ben bugun sizlere memnun kaldıgım kısımda yer alan HC Complex'i gostermek istiyorum.

Tasarımı oldukca hos olan cam bir şişede geliyor urun. Cam şişenin pompalı olusu kullanımı oldukca kolaylastırıyor. Kutusundan ayrıca 2 adet bone ve kullanım kılavuzu cıkıyor.

Hair Care hayvanlar uzerinde deney yapmayan ve hic bir urununde kimyasal bulunmayan gucunu tamamen dogadan alan bir marka.

HC Complex ; 6 değişik sac sorunu ile savasmayı vaat ediyor ve icerisinde bitki özleri ve bitkisel yaglar , vitamin ve minerallaer bulunduruyor. Koku konusunda hassas olanlar ise gayet rahat kullanabilir cunku cok cok hafif bitkisel yag kokusu var.

 Kullanım onerisine gore haftada gun uygulanmalı ve sac sorununa gore 45 dakika ile 2 saat arasında bekletmeliymiş. Yeterli miktarda aldıgımı urunu sac diplerine , boy ve uclarına parmak uclarımla masaj yaparak uyguluyorum. Zamanım  varsa gece suruyorum ve sabah yıkıyorum. Yoksa ortalama 1.5 - 2 saat bekeltiyorum ve yıkıyorum.

Bu urunu mevsim degisikligi ile baslayan sac dokulme sorunum oldugu icin cok merak ediyordum fakat on yargılıydım. Daha once kullandıgım sac bakım yagları sac diplerimde sivilce yaptıgı ve seboreik dermatite neden oldugu  icin sac diplerime  yag surme konusu beni endiselendiriyordu. İlk kullanımımda icerisindeki yaglardan birine alerjim olup olmadıgını anlamak icin 1 saat bekledim ve sac derimde kasıntı baslayıp baslamadıgını gozlemedim. Oyle bir sorun olmayınca daha uzun tutmaya karar verdim.

Duzenli kullanımda mevsim degisikliginden kaynaklanan sac dokulmem sıfıra inmedi ama azaldı. Ayrıca saclarımı yıkayıp cıktıgımda cok daha hos gozukmesini sagladı.  Saclarım surekli gozumun onunde oldugu icin ben anlayamıyordum ama İstanbul seyahatimden dondugumde arkadasım saclarımın gercekten uzadıgını  ve HC Complex'ten almak istedigini soyledi. Benim sac diplerim kuru ekstra bir yaglanmaya sebep olmadı ama en en onemlisi sac diplerimde sivilcelenmeye ve seboreik dermatite yol acmadı.
Sadece kullandıgım gunun gecesi yattıgımda sac diplerimde minik kasıntılar hissettim bu icerisinde bulunan biberiye yagı ve ısırgan otu yagından kaynaklanabilirmis ve oldukca dogalmıs.

Ben HC Complex'ten cok memnun kaldım. Bence tum vaatlerini tam ve yerinde bir sekilde karsılıyor. Sizlerinde bu altı sorundan biri ile basınız dertteyse ve saglıklı , parlak , hızlı uzayan saclar istiyorsanız bu urune sans vermenizi oneririm.

Urun firma tarafından denemem icin gonderilmiştir. Gourslerim ve yorumlarım objektiftir.

5 yorum:

  1. Merhaba :),
    Hc Hair Care'i bende uzun süre kullandım,şimdilerde yeni bir kür buldum onu uyguluyorum ve gerçekten daha etkili geldi.Eğer denemek istersen bloguma bir bak;Sinameki kürü :).Beni takibe alırsan çok sevinirim.
    http://pudrapembem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Pudra Pembem ben de daha onceden Sinameki kurunu denemiştim fakat sinameki boya akıtıyor ve sırf o kur yuzunden saclarımı daha sık boyamak zorunda kalmıstım. Bu yuzden memnun kalmadım :))
      Blogunu seve seve takip ederim cok hos :)

      Sil
  2. Ilgin için çok teşekkür ederim :)
    Bu arada verdigin bilgi icin saol suan sacimda boya olmadigi icin farketmemistim ama sonuclarini paylasirken bu bilgiyide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica edeerim ne demek :) Boyalı saclar icin pek rahat kullanılamıyor ne yazik ki sinameki :)))

      Sil
  3. Hayvan deneyi yapmadigini kendi sitelerinde belirtmemislerdi . Bu cok iyi oldu . Tessekurler😘

    YanıtlaSil