20 Mayıs 2014 Salı

Palmolive Thermal SPA - Firming Dus Jeli

Gunaydın.

Millet olarak cok uzucu olaylar yasadık. Bir facia sonucu ne yazik ki 301 tane maden işçimiz sehit oldu. Allah'tan ailelerine sabır diliyorum. Sehitlerimizin mekanı cennet olsun.
Ulkemizde adalet olmadıgını dusunuyorum ama en azından bu konuda bir umudum olsun istiyorum. Umarım bu faciada sorumlulugu olan kişiler en kısa surede belirlenir ve en agır sekilde cezalandırılır.

Palmolive dus jellerini performans ve fiyat acısından oldukca basarılı buluyorum. Su ana kadar bir kac ceşidini denedim . Evde sadece ben degil herkes cok begeniyor bu jelleri. İstanbul'da annem ve kardesim burada  da babam. Bu dus jelini de babam almıs zaten.
  Bugunun konugu ise Thermal SPA serisinden  sıkılastırıcı  etkisi olan ve termal su mineralleri ile deniz yosunu özleri iceren dus jeli.

Kokusu oldukca hos , fresh . Fakat bana biraz maskulen bir koku gibi geldi. Gene de tamamen oyle oldugunu soyleyemem herkes kullanabilir elbette ama erkek urunlerinde sezilen o fresh kokuyu barındırıyor. Bu jellerin kokusu ne yazik ki kalıcı degil hele bir de ustune nemlendirici surerseniz kokusu hic kalmıyor. Yapısı , kopurmesi , temizlemesi cok cok  basarılı. Dustan sonra benim vucudum zaten kurudugu icin ekstra nemlendirici surme ihtiyacı hissediyorum belki bu dus jelinin sıkılastırıcı etkisinden de kaynaklanıyor olabilir.

Genel olarak guzel bir urundu ve memnun kaldım. Yedekte baska Palmolive dus jelim var . Stoklarım tamamen bittiginde bu olmasa bile şurada  yazdıgım yine SPA serisinden olan Hindistan Cevizli ve Jojobalı olanı kesinlikle alırım. Su an bile almamak icin zor tutuyorum kendimi.

Siz Palmolive dus jellerini kullandınız mı ?
Favorileriniz neler?
Hangi marka dus jeli onerirsiniz ?
Caudalie Guzellik İksiri'nin de hediyeler arasında bulundugu Yaza Merhaba Cekilişime Katılmayı Unutmayın . Katılmak icin TIKTIKTIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder