16 Temmuz 2014 Çarşamba

Bath & Body Works - Beautiful Day Duş Jeli

Merhaba.
Bath & Body Works kokuları ve urun ceşitliliği ile duşlarımızı neşeli hale getiren bir marka. Bugun de bu harika markanın Beautiful Day serisinin dus jelini incelemek istedim.

Beautiful Day uzerinde ki resimden de anlasıldıgı uzere hem meyve hem de çiçek kokularını bir arada bulunduran  seri. İcerisinde elma ,  armut , yabani  papatya , zambak , pembe şakayık , beyaz şeftali ve odun kokularını barındırıyor.
Bu kadar cok kokuyu bir arada bulundurmasına ragmen elmamsı koku cok daha yoğun hissediliyor. Bunun sebebi elmanın ust notalarında bulunuyor olması elbette ki. 
 BBW Beautiful Day duş jeli icerisinde aloe vera , shea butter ve e vitamini bulunduruyor. Bu da cildin temizlenirken aynı zamanda nem de almasını vaat ediyor. Acıkcası buna pek katılmıyorum. Dustan sonra cildim kurumasa da ekstra bir nemlenme de hissetmiyorum ve ardından vucut losyonu kullanıyorum. 
Azıcık bir miktarı bile fazlasıyla kopuruyor . Cildi tahris etmeden de cok guzel bir temizlik saglıyor.
Kokusu ise tek basına kullanıldıgında piyasada ki dus jellerine oranla cok daha fazla kalıcı . Fakat set halinde kullanırsanız kalıcılıgı cok daha fazla artıyor. 
Bu koleksiyonun dus jellerinin fiyatı yanlıs hatırlamıyorsam 25 lira civarında. İndirimler ile 10 liraya dusuyor genelde. Cok lazım ve bulunmaz bir urun mu derseniz kokusunun bir kac tık daha kalıcı olması dısında bence hayır. 

Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ.

6 yorum:

  1. BBW ürünlerinin hepsine bayılıyorum, özellikle kremlerini ve el sabunlarını çok kullanıyorum ben inanılmaz güzel kokuyorlar....
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları harika. Ben de vucut spreylerine ve mumlarına ayrı bayılıyorum:)

      Sil
  2. Aslında BBW içeriğinden dolayı pek beğenmediğim bir marka ama sevimli ambalajlarına ve kokularına kanıp alıyoruz işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında piyasada satılan dus jellerinden pek farkı yok kusum icerik acısından . Ben de kokularına bayılıyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bath and Body Works magazalarından temin edebilirsiniz.

      Sil