9 Ağustos 2014 Cumartesi

Kiehl's Ultra Facial Cleanser

Yaptıgımız makyaj , ruzgar , toz , egzoz dumanı gozeneklerimizin tıkanmasına ve cildimizin havasız kalmasına sebep oluyor. Bu yuzden cilt bakımının demirbaslarından biini temizlik asaması olusturuyor.

Kiehl's magazasına gittigimde Gulcan Hanım denemem icin Tüm cilt tiplerine uygun olan Ultra Facial Cleanser'ın testerını vermişti. Denedikten sonra cok cok begenince gidip 75 ml olan minik boyunu aldım. 
" Bu nazik temizleyici , cildi dogal yaglarını uzaklastırmadan derinlemesine temizlemek ve makyajı cıkarmak için şekerden elde edilen glukozid maddesi ile özel olarak formule edilmiştir. Skualan ve kayıs cekirdeği yağı , E vitamini ve avokado yağı gibi etkili yumusatıcılar iceren nazik formulumuz yag ,  kir ve kalıntıları temizler. Cildin dogal dengesini korumak icin PH yönünden dengelidir."
Bu temizleyici yaklasık 2 aydır kullanıyorum ve artık yorumlayabilirim . 
Kıvamı biraz yogun bir nohut tanesi kadar urun tüm yuzu rahatlıkla temizliyor. Fakat sunu belirtmem gerekir ki hasur husur kopuren bir urun degil. Kopuren urun sevenler bu durumdan memnun kalmayabilir. 
Kopurmemesine ragmen cildimi guzelce temizliyor. Yıkadıktan ve durulaktından sonra cildimin nefes aldıgını , rahatladıgını istiyorum. İcerisinde ki yaglar cildin kuruyup gerilmesini engelliyor.Hemen nemlendirici surme ihtiyacı duymuyorum hatta neredeyse hic duymuyorum. Hassas bir cilde sahip olmama ragmen benim cildimde hassasiyete , reaksiyona ve kızarıklıga neden olmadı. Cok cok cok hafif medikalımsı bir kokusu var ama kesinlikle yogun ve kalıcı degil. Ciltten kolayca arınıyor. Durulamak icin ugrastırmıyor. 

Ben bu temizleyiciden cok memnun kaldım hatta bayıldım. Urun 75 ml ve 150 ml olmak uzere iki farklı boyda satılıyor. 75 ml fiyatı 25 lira . 150 ml fıyatı 50 lira. 
Boyle baktıgımızda piyasadaki temizkeyicilere gore fiyatı fazla olsa da cok cok az miktarı yeterli geldigi icin uzun sure kullanılabilecek bir urun. 
Siz Kiehl's urunleri hakkında ne dusunuyorsunuz? Favori yuz temizleme urununuz nedir?

4 yorum:

  1. Kiehls ürünleri ile hiç tanışmadım. İçeriği nasıl canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım icerik olarak peki iyi degil sanırım. Bildigim akdarı ile paraben , sls bulunduruyor :)

      Sil
  2. Bunu ben de çok severek kullanmıştım fiyatı da gerçekten çok uygun. Darphin kullanıyorum ben buara, o da güzel ama harika değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darphin hic denemedim ama bu temizleyiciden cok memnunum. Begenemene cok sevindim :)

      Sil