24 Eylül 2014 Çarşamba

Madame Coco Göcek Vücut Spreyi

Gunaydın.
Yazın parfum kullanmaktan hoslanmıyorum.Bu yuzden elim surekli vucut spreylerine gidiyor. Bugun de kokusunu cok begenerek aldıgım Madame Coco Vucut spreylerinin Marine serisinden Göcek kokusunu inceleyecegiz. 
Marine serisini ilk gordugumde isimlerine bakmadan bende buram buram ferahlık koktuguna dair izlenim bıraktı. İsimlerine bakınca da bu düşüncem pekişti. Cunku bu seride ; Bodrum, Göcek , Çesme, Alaçatı isimli kokular bulunuyordu. Hepsini tek tek koklayıp en son Göcek'de karar kıldım.

Marine serisinin tüm kokuları gibi Göcek'de tarif edemeyecegim ve içeriğini de bulamadığım ferah ferah bir kokuya sahip. İtiraf etmem gerekirse daha koklar koklamaz size tatili anımsatan bir koku. 

Kokusuna bayılıp kullansam da ne yazik ki kalıcılıgı konusunda beni hayal kırıklıgına ugrattı. Kullandıktan sonra yarım saat kırkbeş dakika icerisinde etkisini kayboluyor. İşin kotu tarafı sıktıktan sonra koku buram buram burnunuza dahi gelmiyor. Evet bu urun bir vucut spreyi ama yine de daha fazla kalıcılıga sahip olmasını beklerdim. Yani gün icerisinde surekli tazeleme isteyen bu urunle biz anlasamadık. Belki dus jeli ve vucut losyonu ile kullanılırsa kalıcılığı artabilir ama tek basına ne yazik ki basarılı degil.
Madame Coco Vucut spreyleri indirimle  8-9 lira civarına geliyor. 

6 yorum:

  1. ben de severim vücut spreyini ama bunları hiç denemedim. VS'ın spreyleri çok kalıcı bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'ciğim VS hic denemedim. Parfumlerine bakmıstım ama cok sekerli gelmişti kokuları. Gittigimde mutlaka koklayacagım ama :)

      Sil
  2. Amanın ne güzel isimler bulmuşlar öyle <3
    Sayende görüyorum böyle bir vücut spreyinden haberim dahi yoktu, kalıcılığı çok düşük olmasaymış keşke. Yine de güzel günlerde kullan tatlıcım :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokuları da aynı isimleri gibi guzel sekercim amaa ne yazik ki kalıcı değil.
      Teşekkür ederim şekercim. :))

      Sil
  3. Hic vücud spreyi kullandigimi hatirlamiyorum, merak ettim simdi, ama bunlar almanyada yok sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vucut spreyleri yaz icin kesinlikle harika urunler. Bu marka yoksa bile eminim baska urunler bulabilirsiniz. denemenizi tavsiye ederim:)

      Sil