13 Eylül 2014 Cumartesi

Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Merhaba
Büyük Sephora İndirimnden aldıgım urunlerden birisi de çift fazlı göz makyaj temizleyiciydi. Aslında bu urunu annem icin almıstık ama ben de kullanmadan duramadım. Bir suredir kullanıyorum ve fikirlerim netleştigine gore yorumlara gecebiliriz.

Sephora'nın Cift fazlı temizleyicisi adı üzerinde 2 ayrı fazdan olusuyor. Kullanmadan once iyice calkalayıp iki ayrı fazın birbirine karsımasını saglamak gerekiyor. 

Ambalajı gayet güzel ama cevrilerek acılan kapaklardan pek hoslanmıyorum. Basit bir ayrıntı olsa da beni ugrastırdıgını dusunuyorum. Tıpasının boyu gayet uygun. Ne cok az ne de cok fazla urun geliyor . İstediginiz miktarda temizleyiciyi rahatlıkla alabiliyorsunuz. 

Ben bu temizleyiciyi nasıl kullanıyorum ? 

İyice çalkalayıp birbirine karısmasını sagladıgım urunu yuvarlak pamuklara dokup gozlerimin ustunde 15-20 saniye kadar bekletip nazikce temizliyorum. Eger suya dayanıklı eyeliner kullanmıssam ki bu sıralar gözlerim cok sulandıgı icin surekli suya dayanıklı eyeliner kullanıyorum. Bekletme suresini birazcık daha uzun tutup 30 saniye kadar bekletiyorum ve oyle temizliyorum. Ardından olusabilecek yaglı hisse karsı tek fazlı bir urun ile göz cevremi tekrar temizliyorum

Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici suya dayanıklı makyajı da temizlemeyi vaat ediyor. Bu konuda basarılı mı? Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyiciyi suya dayanıklı makyajınızı temizlemek icin rahatlıkla kullanabilir misiniz ?

Yukarıda da yazıdıgım gibi suya dayanıklı makyaj urunu kullandıgım zaman bu urunu 30 saniye filan bekletip temizliyorum. Tek seferde zorlanmadan maskaramı , farımı ve suya dayanıklı eyelinerımı kolayca temizliyor. Ardından tek fazlı bir urun ile geçtigimde pamuga makyaj artıgı gelmiyor. Buna ragmen son asama olarak goz cevremi yıkamayı da ihmal etmiyorum . Göz makyajı temizleme konusunda oldukca basarılı oldugunu soyleyebilirim. 
Kullandıktan sonra göz cevresinde yogun bir şekilde yaglı bir his bırakmasa da , dokunudugunuzda yaglı bir temizleyici ile temizlediginizi hissediyorsunuz. Hafif bir kayganlık bırakıyor. Ben de sırf bu yuzden arkasından tek fazlı bir temizleyici ile üzerinden geçiyorum.

Sephora Çift Fazlı Goz Makyaj Temizleyicinin fiyatı 15-20 lira civarındadır diye dusunuyorum. Ben indirim zamanında yanlıs hatırlamıyorsam 7 liraya almıstım. 

Siz çift fazlı temizleyicler hakkında ne düşünüyorsunuz ?

4 yorum:

  1. hmm merak ettiğim bir üründü, sanırım alıcam bunu:)

    YanıtlaSil
  2. Canımcım harika bir yazı olmuş <3 Genel olarak çift fazlı temizleyicileri seven biri olarak merakla okudum ve not ettim :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım cok tesekkur ederim. Ben cok memnun kaldım. Çift fazlı temizleyicilerden hoslanıyorsan denemeni oneririm:) kalp kalp

      Sil