20 Ekim 2014 Pazartesi

Bath & Body Works Beautiful Day Vücut Spreyi

Merhaba
1 haftalık bir aradan sonra yeni bir inceleme yazısı ile sizleyim. Bu sefer arada ki sure uzasa da bu tembelligimden degil saglık sorunlarımdan kaynaklanan bir araydı. Cok şükür ki daha iyiyim .  

Bath & Body Works harika ambalajları ile her  onunden gecisimde  mıknatıs etkisi ile beni iceri ceken bir marka. Bu harika ambalajlara bir de harika kokular eklenince mıknatıs etkisinin yersiz oldugunu soylemek imkansız oluyor. 

Daha onceden  duş jelinin ve vücut losyonunun yazısını yazdıgım Beautiful Day serisinin tamamlayıcısı olan vücut spreyini inceleyelim. 
Beautiful Day ; icerisinde şeker ve çiçek barındıran , baymayan hafif kokya sahip bir seri. İçerisinde elma ,  armut , yabani  papatya , zambak , pembe şakayık , beyaz şeftali ve odunun harmanlanmıs kokusu bulunuyor.  Vücüt losyununda olduğu gibi spreyde de diger kokulara göre elma kokusu daha yogun. 

İlk sıktıgınızda hafif çiçek kokusu ile sizi karsılasa da daha sonra elma kokusunu hissedebiliyorsunuz.

  Ben set halinde kullandıgım icin kalıcılıgı oldukca iyiydi. Tek kullanımda ise kokusunun diger vucut spreyleri ile aynı oranda kaldıgını soyleyebilirim yani gün içerisinde tazelemeniz gerekebilir.
 Fakat ustune basmam gereken bir nokta var , Beautiful Day yaz ve ilkbahar icin uygun oldugunu dusundugum  bir seri. BBW'un kıs ve sonbahara daha cok yakıstıgını dusundugum serilerinin vucut spreylerinin kokuları tek baslarına kullanıldıgında dahi cok fazla kalıcılık gösteriyorlar. 
236 ml devasa bir ambalaja sahip bu vucut spreyi icin " kullan kullan bitmiyor " tanımlamasını yapsam haksız sayılmam. Zira azıcık miktarı yeterli geldigi icin uzuunn sure kullanabileceginiz bir urun. 
BBW Vücut Spreylerinin fiyatı 30 lira diye hatırlıyorum. İndirim donemlerinde daha da uyguna bulmanız mumkun. 
Yeni çıkan Lavanta ve Bal serisinin kokusuna tam anlamıyla bayıldım. İndirim doneminde o serinin vucut spreyini de almayı dusunuyorum. 

Sizin BBW favori kokularınız neler ? 

Instagram ve Blog uzerinden devam eden ve icinde ülkemizde bulunmayan Maybelline Fit Me Concealer bulunan cekilişime katılmayı da unutmayın :) Katılmak için TIKLAYINIZ ..

4 yorum:

  1. Hiç vücur spreyi kullanmadım ama cotton island kokusunu çok seviyorum, resmen temizlik kokuyor. bir de paradise kokulu bir ürününü aldım ama eve gelince koku fazla şekerli gelmeye başladı, umarım kullanabilirim. Elmaya da bayılırım, duş jelini alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cotton Island benim de aklımda kalan kokulardandı ama vücut spreyi yoktu ben alısveriş yaparken. BBW vücüt spreylrini oneririm. Yazın parfum kokuları agır geldigi icin benim elim hem vücut spreylerine gidyor:)

      Sil
  2. cnm sana bir ödül yolladım :) daha çok blog tanımak için yapılan bir etkinlik :)

    YanıtlaSil