3 Ekim 2014 Cuma

Bitenler- Çöpe Gidenler

Merhaba.
Uzunca bir aradan sonra Bitenler- Çöpe Gidenler yazısı yazabiliyorum. Bu zamana kadar hic mi urun bitirmedin? derseniz. Elbette bitirdim ama bir kısmını babam ben İstanbul'a dondugumde cope atmıs ondan once de ne yazik ki hic bir sey bitiremedim.
1) Clea Pamuk: Bu pamukları cok begendim.Elimde cok fazla stogu var.
2) Sesu Sir Agda Bandı : Yuzum icin kullanıyorum. Begendim.
3) Elseve Mucizevi Yag : Cok begendim. Bu bite 4. şişem filandı herhalde. Su an elimde cok sac bakım urunum var. Sonradan mutlaka tekrar alacagım.
4) Clinique All About Eyes Goz kremi : Ne yazik ki  memnun kalmadım. Yazısı burada. Tekrar almam.
5) John Frieda Frizz Ease Serum : Begendim ama tekrar alacagımı sanmıyorum. Yazısı icin tıktık.
6) La Roche Posay Effaclar Duo Nemlendirici : Artık cildime AHA''lı urun kullanmamaya calısıyorum. Yaglı - karma ciltlerin sevebilecegi hafif yapılı bir nemlendirici.
7)Avon Goz Kalemi : Bu kremi bir kosede unutmusum. Alalı uzun zaman olmustu cope gidiyor.
8) Hard Candy siyah maskara ve simli maskara: Yeni aldıgım bir setin icerisinden kuru olarak cıktılar. Cok uzuldum . Mecburen cope gidiyorlar.
9)Kiss New York Gloss: Saçlarıma yapısıyordu ve cok rahatsız ediyordu. Gloss kullanma alıskanlıgım da yok cope gidiyor.
10)Garnier Cift Etkili Göz Makyaj Temizleyici: Cok begeniyorum. Stoklarım dolu. Denemenizi tavsiye ederim. Yazısı icin tıklayınız.
11) Organique Shea Butter : Cok begendim bu urunu yenisini alacagım. Kokusu , yapısı , nemlendirmesi harika. Yazısı icin tıktıktık.
12) Bath and Body Works Beautiful Day Vucut Losyonu : Bu losyonu , kokusunu cok begeniyorum. Yazısı icin tıklayınız.
13) Parfumevi Evita : Cok cok cok begendim. Yerine yine Parfumevi'nden benzer bir parfum aldım. Yazısı burada.
13) Clinique spf30 Gunes Koruyu: Yaglı his bırakmayan guzel bir kremdi. Yazısı icin tıktıktıktık.

12 yorum:

  1. Süpersin canım gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı gün aynı yazıyı yazmışız bebişim :)
    Veet Kullanıyorum ben yüz için,Sesu iyiyse onu alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusum senin yazınıı da gordum ama daha okuyamadım. Sesu gayet güzel tatlım deneyebilirsin :)

      Sil
  3. Elseve'in yağını çok merak ediyordum, onu bulamayınca gliss'in iksirini aldım çok memnunum şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve'den cok memnunum. Mutlaka denemenizi tavsiye ederim:)

      Sil
  4. Merhabalar, cildiniz için neden AHAlı ürün kullanmak istemediğinizi öğrenmek isterim. Saba K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Saba,
      Yanaklarım cok hassaslastıgı icin uzmanım kullanmamamı onerdi. Onun yerine daha nemlendirici icerikli urunler kullanıyorum. Zararlı oldugu icin bırakmadım , yanaklarım iyice inceldigi icin bıraktım:)

      Sil
  5. Aklıma ürün soktun kuzum yaaaa :):)

    YanıtlaSil
  6. Saç yağlarım bitsin de alayım artık şu Elseve'i yaa:) Çok iyi yorumlar okuyorum hep!
    Effaclar duo yu da almayı düşünüyorum cildim karmamsı:) aha lı ürünleri neden kullanmak istemiyorsun artıkın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve'i kesinlikle oneririm. Ben de cok memnunum Elimde cok yag oldugu icin almadım ama bittiginde tekrar alacagım mutlaka :)
      Effaclar Duo aslında benim memnun kaldıgım bir krem ama begenemyeni de cok fazla o yuzden onerirken cekindiğim bir urun. Sivilce karsıtı bir krem olmasına ragmen bircok kişinin suratında da sivilcelenmeye neden olmus :(
      Yanaklarım cok hassaslastıgı icin uzmanım AHA'lı urunlerdne uzak durmamı soyledi. Aslında ben bayılıyorum cildimi aydınlatmalarına am yanaklarım ck fazla kızarıyordu ve kılacal damarlarım ortaya cıkmıstı. Bu yuzden vedalastık ne yazik ki :)

      Sil