28 Ekim 2014 Salı

Watsons Ballı Saç Maskesi

Merhaba
Watsons'ın saç maskeleri hakkında bir cok yazı yazıldı çizildi ama bir de ben anlatayım istedim. 

Watsons Ballı Saç maskesi kuru ve yıpranmış saçlar için uygun.. Doğal bal ile formule edilmiş yapısı ile saçları derinlemesine beslerken her telini kökten uca güçlendirecegini , Panthenol ve hidrolize buğday proteini ile zenginleştirilmiş olup saçlara daha saglıklı ve şekil alabilir bir görünüm kazandırmayı vaat ediyor.  
Peki etkilerinden memnun kaldım mı ? Tekrar alır mıyım?

Watsons'ın Ballı sac maskesini seneler once bayılarak kullanıyordum zaten. Sonra baska hevesler ugruna değiştirmiştim. En son bayram indirimleri doneminde tekrar donus yapmaya karar verdim ama su an buyuk keskeler yasıyorum. Neden mi ? Seneler once kullandıgımda saçlarımı yumuşacık yapan , kolayca taranmasını saglayan bu maskenin yanılmıyorsam 2 yıl once  ambalajı değişmişti. Ne yazik ki ambalajı ile yapısı ve etkisi de değişmiş. Daha onceden hafif sarı olan bu maskenin rengi de klasik sac kremleri gibi beyaz olmus keske etkisi de sıradan kremlere benzeseymiş. Ne yazik ki yenilenen bu maskenin saclarıma hic bir faydası olmadı. Ne saçlarımı yumusatıyor , ne kolay taranmasını sağlıyor. 
Saçlarıma surup 5-10 dakika bekliyorum ve duruluyorum .Saçlarımda ağırlık yapmıyor ama hiç bir etkisi de olmuyor. 
Watsons'ın ambalajı ile içeriği de değişen Ballı maskesi ne yazik ki benim icin sınıfta kaldı. Bitsin diye kullanıyorum ve resmen işkence yasıyorum. 

Instagram ve Blog uzerinden devam eden ve icinde ülkemizde bulunmayan Maybelline Fit Me Concealer bulunan cekilişime katılmayı da unutmayın :) Katılmak için TIKLAYINIZ ..

8 yorum:

  1. Bende bu ürünü çok övüldüğü için alıp hayal kırıklığı yaşamıştım. Sadece bana has bi durum sanıyordum ama değilmiş demekki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ovulen seri ambalajı değişmeden once benim de cok memnun kaldıgım seriydi:(

      Sil
  2. Bende almayı düşünüyordum memnun olanda bir çok kişi vardı.
    Önerebileceğin başka bir ürün var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saclarımı yumusacık yapıp kolayca taranmasını saglayan Dove saç kremleri ve maskeler var. Ayrıca Selective Protek Ammino Keratin Maskesi yıpranmıs sacları hariika bir sekilde onaran ayrıca mis gibi kokan bir maske .

      Once ki kullanımlarımda ben de cok memnundum ama ne yazik ki su an hic iyi gecinemiyoruz:((

      Sil
  3. iyiki bu postunu okumusum, türkiyeye gidince almak istiyordum oysaki bunu, maalesef ürünleri degistiriyorlar böyle iste daha kötü oluyor. Artik baska sac maskeleri deneme vakti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya değişmeseymiş keke boyle hic olmamıs ama sütlüsü güzelmiş. Onu denemek isteyebilirsin:)

      Sil
  4. Ürünleri sonradan değiştirenlere sinir oluyorum, ne yazık ki bunu bazı firmalarda görebiliyoruz. Ben de ayıla bayıla kullandığım Deborah maskarasının yenilenmiş halini hiç sevmedim ki bilirsin en iyi maskarayı bulmak zor, tam buldum derken değiiştirdiler pf :/

    Bu maskeyi ben de bir türlü sevemedim. Eski hali de saçlarıma yaramamıştı, anlaşılan bu yeni hali hiç yaramaz. Sevmediğimiz ürünlerin büyük boy olması çok kötü :) Sana bol sabır tatlımcım <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekercim senin icinde cok uzuldum. Valla tam bir urunu sevdik diyoruz " hoop değiştiriveriyorlar" . Ben de artık maskemi değiştirmem diyordum ama yanına bile yaklasmam artık.
      Eski halini begenmediysen simdi hic begenmezsin tatlım. Değil saçları yumusatmak daha cok karıstırıp sertlestiriyor sanki . Bu yuzden bitirebilecegimi bile düşünmüyorumm artık <3

      Sil