14 Aralık 2014 Pazar

E.l.f Renkli Kaş Maskaraları Ash ve Medium

Merhaba
Kaşlarım konusunda oldukca dertliyim. Kaşlarım ne yazık ki dogal sac rengimden koyu. Bu yuzden hem aradaki renk eşitsizliğini gidermek hem de kaşlarımın arasında ki ufak boslukları doldurmak icin renkli kaş maskalarını tercih ediyorum.

Ülkemizde bundan 2-3 ay oncesine kadar uygun fiyatlı renkli kaş maskarası bulmak imkansız iken Gratis ve Watsons sayesinde renkli kaş maskaralrına kavustuk. Ben bugun sizlere ülkemizde olmayan E.l.f markasına ait Eyebrow Treat & Tame urununden bahsetmek istiyorum.

Bu urun 2 asamalı. Treat ; seffaf olan ve  kaşların büyümesine yardımcı olan kısım. Tame ise renkli bir kaş maskarası.Kaşları boyayıp boşlukları daha az görünür hale getirmekle görevli kısım.

Itıraf etmeliyim ki bakım yapmakla görevli olan kısmı yazısını hazırlamadan once hic acmamıstım . Bu kısmın ucu fırcalı , kaşlara fırcası yardımıyla rahatlıkla uygulanabiliyor. Makyajsız veya makyaj altına kullanımı musait oldugu yazıyor. Fakat ben kas maskarasının altına kullandıgımda cok ıslak durdu ve maskara bir türlü kaşlarıma rengini vermedi. Kokusuz ve yapış yapış olmayan bir urun. Bu tarz urunlerin işe yaramayacagını dusundugum icin kullanacagımı sanmıyorum.

Gelelim renkli kısma  . Bu kısmın fırcası kaşa uygulama yapmak icin oldukca kalın. Fırca uzerinde fiber iplikler var. Sanırım bu ipliklerin kaşlara yapışıp daha dolgun gözükmesine neden olması gerekiyor. Fırcası kalın oldugu icin ne yazik ki uygulama yapmak kolay olmuyor.Kaş çevreniz bulaştırmanız muhtemel bir durum.
Bende ash ve medium olmak uzere iki rengi var. Swatchlardan emin olamayınca ikisini de almaya karar verdim.
Ash benim kaşlarımda sırıtmıyor ama cok yogun da renk vermiyor. Bu yuzden uygulama yaparken bir kaç kez fırcaya urun almam gerekiyor. Kül rengi olarak tanımlansa da bence açık küllü kumral olarak tanımlanmaya daha uygun.

Medium ise sanki icerisinde kızllık barındıyor gibi. Tek basma uyguladıgımda yine yeterli performansı alamıyorum ama daha sonra yazısını yazacagım bir urun ile kullandıgımda ortaya cıkan sonucu begeniyorum.
İkiside kaş sabitleme konusunda Mac kadar basarılı değil. Arada tek tük kaşlarımın oynadıgı oluyor. Kaşları sertleştirmiyorlar.

Cok basarılılar diyemeyecegim ama en azından işimi görüyorlar. Elf'in kaş kitleri maskaralarından cok daha meshur. Deneme imkanınız olursa kaş kitlerine sans verebilirsiniz.
İndirimde Rimmel London'ın renkli kaş maskaralarını alıp deneyegim. 

E.l.f Renkli Kas Maskaralarının fiyatları Amerika sitesinde 3$ iken , bizim sipariş verebildigimiz İngiltere sitesinde 3.95£.


NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

5 yorum:

  1. Ash in rengi güzelmiş kuzucum :) Rimmel London' ın kaş maskarasıda çok sabitlemiyor ama bana yeterli geldi yılbaşı indiriminde al :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusum cok sabitlemese de olur benim icin boyasın yeter :)) Ash güzel kusum ama keske tek seferde renklerini verseler :)

      Sil
  2. fiyatlar çok uygun ama sanırım rimmel london deneyeceğim ben bakalım nasıl ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcigim fiyatları cok uygun evet ama Rimmel London 'ı deneme sansım oldu benim. Elf'e gore cok daha basarılı buldum. Opuyorum:)

      Sil
    2. süper haber hemen alacağım :-))

      Sil