23 Aralık 2014 Salı

Nars Light Reflecting Setting Powder

Merhaba,

Göz altı kapatıcımı sabitleyecek ama aynı zamanda göz cevremi matlastırmayacak , aydınlık gosterecek  bir urun arayısındayken Sevgili Başak'ın ove ove bitiremedigi NARS Light Reflecting Pudraya sans vermek istedim.Basak oneriyosa vardır bir bildigi dedim çünkü önerdiği ürünleri her zaman severek kullandım.
NARS Light Reflecting Setting Pudra'yı kutusundan cıkardıgınızda karsınıza minik bir kese çıkıyor. İki gözlü bu kesenin bir gözünde pudra bulunurken diger gözünde süngeri bulunuyor. Sungeri daha onceden hic kullanmadıgımı belirtmek isterim ama zor zamanlarda , dışarıda kurtarıcı olabilir. 
Pudra kaucuk bir ambalaja sahip. Bu yuzden cabuk kirlenebiliyor. 
Kapagı actıgınızda parlak , hafif ışıltılı bembeyaz bir pudra ile karsılasıyorsunuz. Görünümü beyaz olsa da aslında bu pudra transparan ve ıçinde ki ışıltılar kullandıgınızda belli olmuyor. Sadece  aydınlık bir görünüm veriyor. 


Pudranın yapısı cok ince. Kapatıcımı sabitlemek icin kullandıgımda performansına kesinlikle bayıldım. Kapatıcımı sabitlerken aynı zamanda göz cevremi matlastırmıyor , aydınlık bir gorunum veriyor. Kapatıcının gün içerisinde ki performansını , dayanıklılıgını arttırıyor ve çizgilere dolmasını engelliyor. 

Bu pudrayı almadan once uzun sure arastırmıstım . Ben denemedim ama okudugum yorumlarda t bölgesinde yaglanmayı geciktirmede cok basarılı olmadıgından bahsediliyordu. 
NARS Light Reflecting Setting Powder 7 gr ve fiyatı 103 lira.Sadece göz altını sabitlemek icin kullanıldıgında resmen evladiyelik bir urun. NARS urunlerine SEPHORA magazalarından ulasabilirsiniz.

 NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

4 yorum:

  1. Ben de t bölgesi için matlaştırıcı transparan pudra arıyorum. Bir de talk içermezse süper olur ama bulamıyorum. Su an The Balm kullandığım için farklı bir şey olsun istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Talc içermemesini istiyorsanız mineral makyaj ürünlerine bakmanızı oneririm. physicians formula pudaralar bildigim kadarıyla talk içermiyor :))

      Sil