29 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı İndirimi Gratis Alışverişim

İndirimlerin başlamasını hepimiz sevinçle , coskuyla karsıladık.
Bizim evde adeta bayram havası esti indirimlerin başlamasıyla.

Gratis'ten ihtiyaclarım dogrultusunda alısveirş yaptım. Oraya buraya saldırmadım.Liste ile gittim ve listeme uydum bir kaç minik detay dışında.
Eklips Kontur Fırcası İndirimli Fiyatı 5.95 lira
Eklips Makyaj Sungeri İndirimli Fiyatı 3.95 lira. Bu sunger bulunamıyordu. Tesaduf eseri görünce hemen yedekledim. Magazada görürseniz kaçırmayın.
Maybelline Color Whisper Ruj : 6 Lira civarı. Bu urunde indirim yok diyordu insert'te ama magazada indirim vardı.
Good Things Yüz Temizleme Kremi : Bu yuz temizleme kremini Miskin Kek'im blogunda tanıtmıstı. Cok merak etmiştim. İçerigi diğer markalara oranla daha temiz. Miskin Kek'imin yazısını okumak isterseniz tıktıktıık . İndirimli fiyatı 9.95 liraydı. Eğer bir temizleyiciye ihtiyacınız varsa denemenizi oneririm. Ben 1 kez denedim ve begendim. Kokusu da hosuma gitti hatta.

Alışverişim için Watsons'a da gitmiştim ama kuponların onceden kullandırılıp sonradan değiştirlmesi canımı sıktı. Üstelik gittigim Watsons  magazasında Rimmel London Kaş Maskarası aylardır yokmus. Evime oldukca uzakta bir Watsons'da oldugunu soylediler . Oraya kadar arabayla gidip masraf yapmaktansa İstanbul'a gittigimde normal fiyatıyla alırım diye düşündüm.

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bende gratisten dun alışveriş yaptım keşke o temizleme kreminden alsaymışım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İndirimler devam ediyor. Eger gitme sansınız varsa hala magazada kalmıstır diye dusunuyorum:)

      Sil
  2. Kısa ve öz alışveriş dedikleri bu olsa gerek :)) Eklips sünger karaborsaydı bulabildiğine sevindim. Watsons kartın içinden çıkan kuponlar elimizde patladı valla :) Neyse güzel günlerde kullan aldıklarını şimdiden mutlu yıllar ((( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kısa tutmaya calıstım valla. İhtiyac dısıhic bir sey almayayım diye ugrastım adeta. Eklips Sungeri Ekim ayının basından beri arıyordum . İndirimsiz almayada da razıydım ama bir türlü bulamıyordum. Ümidi kesmiştim ki karsıma cıkıverdi . Cok sevindim bulunca.
      Sorma valla ; o kadar hevesle gitmiştim alışverişe ama uzgun ayrıldım:)

      Sil