29 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı İndirimleri Cosmetica Alışverişim

Cosmetica Antalya'da bir çok magazaya sahip olan kozmetik firması. Su ana kadar her indirim doneminde Antalyalıların yüzünü güldürdüğü su götürmez bir gerçek.
Bir cok firma indirim oranlarını%40 oranında tutarken Cosmetica neredeyse tüm renkli kozmetik urunlerinde%50 indirim yaptı .

Ben de alışverişimin bir kısmını Cosmetica'dan yapmaya karar verdim. Cosmetica'yı uygun fiyatları ve kampanyaları ile çok seviyorum fakat magazaya girer girmez hoop yanınza biri damlayıveriyor " ne bakmıstınız?" diye. Teşekkür edip kendim bakacagımı soylememe ragmen üzerimde gezen gözleri hissedebiliyorum ve biliyorum bu hepimiz icin cok rahatsız edici bir durum. İnsanı adete alışverişten soğutuyor. Daha onceden Gratis ve Watsons'da da sık karsılasılan bu durum artık daha esnek. En azından ben oyle hissediyorum. Bu yuzden Cosmetica'nın bu konuda calısanlarını egitmesini ve bilgilendirmesini diliyorum.


Cosmetica'dan aldıklarım sadece 2 parca. Zaten bu indirimde kendimi tuttum.

Loreal CC Krem - Lila Rengi : Magazada solgun ciltler ve kızarık ciltler icin iki çeşidini de denedim . Kızarıklıklar icin olan cildime koyu durdu diye bunu aldım ama bu da benim cildime koyu geldi anlamdım. Fiyatı indirimle 15 liraydı.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme suyu: Stok amaclı alındı. Sevdiğim bir urun. Fiyatı 10 liraydı yanlıs hatırlamıyorsam.

Benim Yılbası İndirim Alışverişlerim böyleydi. Bir de gidip Rossmann'dan allık aldım ama pek begendigimi soyleyemecegim. 

Siz indirimlerden neler aldınız ? Kendinizi tutabildiniz mi yoksa eve gelip poşetleri açtıgınızda " off buna ne gerek vardı?" diyerek kendinize kızdınız mı?

Bu arada indirimler 31 Aralık'a kadar devam ediyor. Eger eksikleriniz varsa hala sansınız var . 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını.
    Loreal CC krem turuncu olanından var bende. Çok memnunum, verdiği sonuca baılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal CC kremi ben de oneriler uzerine aldım ama nedense cildimde koyu durdu. Bu duruma da cok uzuldum. Senin memnun olmana cok sevindim . Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Cosmetica'yı bende seviyorum ama dediğin gibi çalışanların direk damlaması her hareketini takip etmeleri falan hiç hoş olmuyor.Bir de Maybelline'de Loreal'de falan bunu görmedim ama Flormar'da fiyatları arttırıp indirmişlerdi. Özellikle dikkat ettim indirimli fiyatı normal zamanlardaki fiyatla aynıydı. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gercekten mi? Flormar'a bakmamıstım. Magaza kalabalıktı hemen alıp cıktım . Fiyatların bindirilip indirilmesinden ne anlıyorlar anlamıyorm . Cok kızıyorum ama. Ah o çalışan hanım kızlar ; insanı alışverişten sogutuyorlar. Sırf bu yuzden defalarca kez alısveriş yapmadan cıktıgım olmustur :))

      Sil