11 Ocak 2015 Pazar

2014 Aralık Sık Kullanılanlar

Merhaba

Gecikmiş 2014 Aralık  sık kullanılanlarım ile karşınızdayım.Aralık ayında genel olarak elim bu urunlere gitti ve makyajlarımda bu urunleri tercih ettim.


1) Maybelline The Colossal The Smoky Maskara : Bu maskaradan ilk kullandıgım zamanlarda hic memnun kalmasam da Artdeco Maskara bazı ile durusunu begenip sık sık kullanmaya basladım.


2) Rimmel London Jel eyeliner : Bu eyelinera bayılıyorum. Surumu kolay , rengini veriyor. Gün içinde akma bulaşma yapmıyor. Çok beğeniyorum size de tavsiye ederim.


3) Artdeco Maskara Bazı : Maskara bazlarına beni alıştıran kesinlikle Merve oldu. Ben de maskara bazı arayısındayken Douglas magazasında Artdeco urunlerinde %50 indirim oldugunu gördüm. Hemen aldım. Sevmedigim maskaları bile kullanmamı hatta sevmemi sağlıyor bu baz. Yazısını bu hafta yayınlamayı planlıyorum.

4) Maybelline Fit Me Concealer: Bu ay en cok kullandıgım kapatıcı Fit Me oldu. Yazısını yazacagım.

5) Far olarak cok cok değişik urunler kullansam da Flormar'ın 07 numaralı far paletini kullandım cogunlukla.

6) Elf  Kaş Maskarası - Medium : Bu maskaradan cok cok memnun kalmasam da kullanıyorum . Cunku Mac'im bitti. Bu urunun de cope gitmesini istemiyorum

7) Mua Kaş Maskarası -Fair: Kaşlarımın renginı acar diye fair rengini almıstım ama bu bildiginiz sapsarı yapıyor kaslarımı. Elf'in altına uyguluyorum. Boylece ortaya cıkan görüntü daha cok içime siniyor.

8) Essence Far Bazı : Aslında cok farklı bazlar kullanıyorum. Bu ay da bir cok değişik baz kullandım fakat en cok Essence Bazı tercih ettim.

Benim 2014 Aralık Sık kullanılanarım bu şekildeydi. Sizinle ortak urunlerimiz var mı ?

2 yorum:

  1. Rimmel eyelinerı zaten merak ediyordum, iyice aklıma düştü şimdi.
    Artdeco'nun maskara bazı olduğunu hiç görmemiştim. Gittiğim an ben de bakacağım :)

    Yani henüz ortak ürünlerimiz yok; ama kısa zamanda olacak gibi görünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben cok memnunum Rimmel eyelinerdan. Kesinlikle tavsiye ederim.
      Artdeco maskara bazı ise benden tam puan aldı. Sevmediğim maskaraları bile rahatlıkla kullanabiliyorum. :)))
      Alırsan senin yazılarını da bekliyorum tatlım :)

      Sil