16 Ocak 2015 Cuma

Antalyalı Bloggerlar ile Organique Magaza Turu

Merhaba
Geçen hafta Antalyalı bloggerlar ile Organique magazasını ziyarete gittik.Uğur Bey ve eşi kozmetolog Joanna Hanım bizlere hem markayı hem de tüm ürünleri tek tek tanıttı.  Orgnique müşteri ihtiyaçları ve istekleri doğrultusunda daha az kimyasal içeren ürünler üreten  Polonya menşeli bir marka
Sadece kozmetik ürünleri üretmiyor ayrıca bir SPA merkezi olarak da hizmet veriyor. Ürün çeşitliliği o kadar fazla ki her ihtiyaca ve isteğe yönelik ürün bulmak mümkün.
Ben daha onceden de Organique Magazası ile ilgili sizlere bir yazı hazırlamıstım. Urunlerin detaylarını tek tek belirtmiştim. Okumak icin buraya tıklayınız.
Gelin hep birlikte magazayı ve ürünleri inceleyelim. 

Eğer sabunlarımı aynı zamanda dekorasyon için kullanayım diyorsanız bu sabunlar  tam sizlik. Sabunların arasında çikolata ne arıyor demeyin. Onlar da hafif , baymayan çikolata kokusuna sahip çikolatalı mumlar.

Creamy Whip , Fresh & Frutiy , masaj yağları serisi harika kokuları ve göz alıcı renkleri ile hepimizin gönlünü fethetti.
Yoksa siz Organique mumları hiç görmediniz mi ?


Karşınızda Organique cilt ve vucut bakım urunleri. 
Uğur Bey bizlere Organique Argan yağını anlatıyor. Piyasada saf argan yağı bulmak cok zor . Bir çoğu içerisinde ya petrol türevi urunler ya da zeytinyağı barındıryor. Organique Argan yağı ise tamamen saf ve kokusuz. Üstelik cok cok azıcık bir miktarı bile ellerimizi nemlendirmeye kolayca yetti. Benim ellerimde ne yazik ki dermatit var. Bu yuzden cok kuruyor ve pütür pütür oluyor. Organique Argan Yağı surdukten sonra o pütür pütürlük hissedilir derecede azaldı. 

 Benim fotoğraflarım arasında bulamadım ama Organique'in temiz içerikli saç bakım urunleri de mevcut. Eğer sac bakımınızda kimyasal urunlerden uzak durmak istiyorsanız Organique sampuan ve saç maskelerine mutlaka göz gezdirmelisiniz.

Organique aynı zamanda SPA ve cilt bakımı imkanı sunan hatta SPA merkezine sahip olan bir marka. Antalya Işıklar magazasında da SPA ve cilt bakımı yaptırmanız mumkun. İçerisi o kadar ferah o kadar harika ki görür görmez kızlarla bayıldık. Daha girer girmez o rahatlatıcı etkiyi hissedebiliyorsunuz.
Organique ürünlerinin profesyonal kullanıma uygun büyük boyları da mevcut.

Bizim ziyaretimiz sırasında da bana cilt bakımı yapıldı. Kozmetolog Joanna Hanım cildimde neyden şikayetci oldugumu sordu. Ben de her fırsatta olduğum gibi cildimde ki solukluktan ve matlıktan şikayetçi oldum.

Joanna Hanım ilk önce makyajımı temizledi. Daha sonra cildime enzymatic peeling uygulandı. Bu peeling 5 dakika cildimde bekledi ardından 5 dakika boyunca Joanne Hanım cildime masaj yaparak peelingi yedirdi. Bu peeling tanecikli değil. Ananas ve papaya enzimleri ile cildi ölü hücrelerden temizliyor.İtiraf etmeliyim ki cildim aşırı hassas oldugu icin meyve asitleri beni korkutmustu. Fakat uygulamanın ardından korkularımın yersiz olduğunu gördüm. Cildimde ufacık bir hassasiyete bile neden olmadı. 

Ardından Kızılcık özlü serum uygulandı. Bu serumun da yapısını ve vaatlerini cok begendim . hassas ciltlere uygun beyaz kil maskesi uyguladı Joanna Hanım. Bu maske cildimi hafif hafif ferahlattı.Bu arada Organique maskelerin ciltte kurumaması gerekiyor. Bu yuzden cildime benim bayıldıgım , hem tonik hem de kil maskelerinin aktivatoru olarak kullanılabilen Cadı Fındığı tonigi sıkıldı. 
Kil maskesinin ardından da yorgun , kuru , hassas ve kılcal damarlı ciltlere uygun soyulabilen Kızılcık Yosun maskesi uygulandı. Joanna Hanım dudaklarını ve gözlerini kapatalım mı dediginde kabul ettim ve sonuc işte bu. Kızlar ve Uğur Bey'in konuşmaları karşısında gülmeme çabalarıma rağmen pek başarılı olamadım.
Gözlerime uygulanana kadar peel-of maske oldugunu bilmiyordum. Öğrendigimde ise içimden " eyvah! hem cildim hassaslasacak hem de kaşlarım kirpiklerim kopacak " diye dusundum. 20 dakika beklemenin ardından Joanna Hanım kenarlarından hafif hafif ıslatarak maskeyi çıkarmaya başladı. Maske kalın bir katman halinde surulmesine ragmen hic parçalanmadan tek parca halinde cildimden kolayca çıktı. Maskeden sonra cildim resmen aydınlandı . Maske de alınacaklar arasına hemen not edildi. 
Ardından cildime kılcal damarlı ciltlere uygun nemlendirici uygulandı. Cilt bakımının ardından cildim hem ışıldadı hem de yumuşacık oldu . Dokunmaya dahi kıyamadım.

Ve biz. Gülnur , Supercasual Blog , Joanna Hanım , Uğur Bey , ben ve İnci . Resimde aramızda olmayan Süslü Şirine . 

Uğur Bey , Joanna Hanım ve Sultan'a misafirperverlikleri için çok teşekkür ediyorum. 
Organique ayrıca Türkiye'de bir ilke imza atmış. Kozmetik alanında alışveriş ve cafe sistemini devreye sokmuş. Yani hem alışveriş yaparken hem de sıcak içecekler eşliğinde keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Organique ürünlerini organique.com.tr adresinden inceleyebilir ve online olarak satın alabilirsiniz. 

8 yorum:

  1. İnternet sitesinden baktım hemen, fiyatlarda çok uygun:) antalya'da hem gezin hemde beni çağırmayın siz:)))) en kısa zamanda gitmeyi diüşünüyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Hulya'cıgım sen de mi Antalya'da yaşıyorsun. Hiç bilmiyordum ben :(

      Sil
    2. İsmim Selen:)))) evet Antalya :)

      Sil
    3. Ay Selenciim cok özür dilerim. Ben senin blogunun hakkında kısmını okurken hatları karıştırmışım . çok çoközür dilerim. Uzun zamandır da takip ediyorum seni Antalya'da oldugunu bilmiyordum. Bilsem mutlaka haber verirdim zaten :))

      Sil
  2. Maskenin uygulanma şekli beni çok şaşırttı.Göz çevresine rahatlıkla uygulandığına göre oldukça hafif yapılı demek ki.Bu arada toplu resim yazısını okumadan maske uygulanmış cildinin aydınlığından tahmin edebildim seni.Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebegimm kesinlikle cok hafif yapılı . Ben inan cok korkmuştum başta tek seferde soyulmaz canım yanar diye ama kağıt maskeler gibi kolayca kalktı . Bayıldım vallaa. Cildim de ki etkilerini ben de cok begendim . Sevgiler öpüyorum Kelebegimm :)

      Sil
  3. Hi, maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)
    Bende antalyalı bir blogger'ım sizinle iletişim halinde olmak isterim :)
    eczacikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil