5 Şubat 2015 Perşembe

Dr Murad Enerji Veren Nar Özlü Nemlendirici SPF 15

 Normalden karmaya donuk hassas  bir cilde sahip oldugum icin nemlendirici secimi benim icin oldukca zorlu bir asama. Kullandıgım urunler cildimde hassasiyete neden olup yanaklarımda kırmızı sivilceler , kasıntılı kızarıklıklar olarak bana donus yapabiliyor. Nemlendirici almadan once uzun arayışlara girip imkanım varsa sample urun kullanmam gerekiyor. 


Dr. Murad'ın Enerji Veren Nar Özlü Nemlendiricisine Miskin Kek'imin uzun sure once yaptıgı bir çekilişle sahip olmustum ama elimde ki urunler bitmedigi icin bir türlü kullanmaya başlayamamıştım.



Uzun suredir kullandıgıma göre artık sizlerle yorumlarımı paylasabilirim diye dusunuyorum. 
 "Yağsız formüllü ile cilt tiplerinin kullanımına uygun geliştirilen günlük nemlendirici, içeriğindeki Artemia Özü ile solgun görünen yorgun ciltlere enerji vermeye, sağlıklı bir cilt tonu ve canlılık kazandırmaya, patentli Nar Özü ile çevresel zararların cilde vereceği hasara karşı antioksidan koruması sağlamaya ve cildin güneşe karşı savunmasını artırmaya, geniş spektrumlu koruma faktömrü ile hem UVA hem UVB ışınlarına karşı cildi korumaya yardımcı olur. Panthenol cilt sakinleştirmeyi destekler"
Plastik tüpte bir ambalaja sahip . Ben ozellikle yüzüm icin kullandıgım kremlerin tupte yada pompalı ambalajlarda olmasından hoşlanıyorum.  Hatta garip gelebilir ama kavanoz ambalajalrın cildimde sivilce yapacagına dair bir duşuncem var. Bu yuzden bu kremin ambalajı gayet basarılı.

Nemlendiricinin yapısı krem kadar yogun değil ama bir losyon kadar da akıskan değil. İkisinin arasında hafif bir yapıya sahip. Yağsız olması hosuma gitse de tüm ciltleri icin uygundur ibaresi beni korkutmustu. Kremi bir sure kullandıktan sonra korkularımın yersiz oldugunu farkettim.En başta hassas ve alerjik cildimde herhangi bir iritasyona ve hassasiyete yol acmadı.  Spf 15 gunes koruması içerdiği icin ben sabah kullanmayı tercih ettim. Hava kapalı oldugu zamanlarda tek basına bu urunu kullanmak bana yeterli geldi cildimi güzelce nemlendirdi. Acık gunesli havalarda ise bu kremin uzerne ekstra bir gunes koruyucu krem ile kullanmayı tercih ettim. Kuru bir cildiniz varsa tek basına yeterli gelmeyebilir yine cok yağlı bir cilde sahipseniz gün içerisinde parlama yapması muhtemel bir durum. 

Bende ki 30 ml set içerisinden cıkan minik boyu. Kremin orjinal boyu ise 50 ml ve indirimsiz fiyatı 145 lira. Set halinde alındıgında cok daha uygun bir fiyata geliyor. 
Genel olarak begendiğim bir krem oldu. Bittiginde set halinde bulursam tekrar alabilirim ama ondan once denemek istedigim bir kaç urun daha var. 

Sizin favori nemlendiriciniz hangisi ? 

2 yorum:

  1. ben kullanmıştım bunu güzel ama dediğin gibi tek başına kurtarmıyor beni :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de soguk havalarda mutlaka desteklemem gerekiyor İremcigim :)

      Sil