4 Şubat 2015 Çarşamba

Loreal 3 Etkili Işıltı Kazandıran Tonik

Tonik kullanımı benim cilt bakımında atladıgım aslında cildimiz için oldukca önemli adımlardan biri . Yazısını yakın zamanda yazacagım bir urun ile tonik kullanmam gerektiği icin uzunca bir suredir bu aşamayı atlamıyorum. Hatta gunluk cilt bakım rutinimin bir parcası oldu bile. 

Alkollu tonik kullanmaktan kacınsam da Loreal 'in 3 Etkili Cilde Işıltı Kazandıran Arındırıcı toniğini  " ışıltı kazandıran " vaadi ile aklımı çeldi. Denemekten zarar gelmez diye dusunerek aldım. Uzun suredir de kullanıyorum ve artık hakkında biraz dedikodu yapabiliriz diye duşundum.


Toniğin yoğun olmayan hoş bir kokusu var ama az da olsa alkol kokusu hissediliyor. Paraben ve renklendirici içermiyor. Cilde suruldukten sonra hafif bir serinleme hissediyorsunuz ki bunun içerisinde bulunan alkoldan kaynaklandıgını dusunuyorum. Cildi gercekten güzelce temizliyor ve arındırıyor. Hiç makyaj yapmadıgım zamanlarda yüzümü su ile yıkayıp uzerinden bu tonik ile geçtiğimde pamuk üzerinde biriken kirleri net olarak görebiliyorum  Alkol içermesine ragmen benim cildimde herhangi bir hassasiyete, kızarıklıga neden olmadı . Fakat ışıltı kazandıran vaatini yerine geitrdigini de soyleyemem. Tonik olarak işlevini yerine getirse de ben içerik olarak daha masum tonikler kullanmayı tercih ediyorum.  Bu yuzden bittiginde tekrar almayacagım . 

Sizin favori toniginiz hangisi ? Hassas ciltler icin onerebileceginiz tonik var mı?

6 yorum:

  1. Ecowell toniği seviyorum ben içerik olarak temiz. Farmasi çay ağacı özlü tonikte güzel :)
    Ecowell toniği blogda yazmıştım canım bir incele istersen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok teşekkür ederim hemen inceleyecegim.
      Sevgiler . öpüyorum balım:)

      Sil
  2. canım benim cildiyecimin bana verdiği bir formül var eczanede hazırlatıyorum gül suyu+salistik asit+gliserin karşımı eczane oranlarını mutlaka biliyordur kozmetik ürünler yerine bu daha sağlıklı geliyor bana. teşekkürler paylaşım için ♥ yoksa sen hala blogkizsalseyler adresime gelmedin mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok teşekkür ederim. Hassas ve kılcal damarlı yanaklara sahip oldugum icin ne yazik ki salisilik asit ve glikolik asit içeren urunleri kullanamıyorum. Cildimi cok daha fazla hassaslastırığ kızarmasına ve incelmesine neden oluyor:)

      Sil
  3. Ben tonik yerine ya gül suyu ya da Bioderma Sensibio kullanıyorum, memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensibio H2O ben de kullanmayı dusunmustum canım ama nedense su suruyormusum hissine kapıldım. O yuzden vazgecmiştim kullanmaktan . Bir ara tekrar denesem iyi olacak.
      Gül suyunu cok duydum ama tamamen dogalını , katkısızını bulamayacağım dusuncesi ile korkuyorum :)

      Sil