11 Mart 2015 Çarşamba

Bitenler - Çöpe Gidenler -14

Bitenler - Çöpe Gidenler yazı dizimin 14.sü ile karşınızdayım. En son bitenler yazımı 10 Aralık'da yazmısım. 3 ayda da neredeyse hic ürün bitirememişim kendimi tebrik ediyorum.
Bitenlerin toplu görüntüsü bu şekilde.

1) Elseve Nem Kolajen Saç Kremi : Ekstra bir nemlendirme veya yumuşatma göremedim. Sıradan bir kremdi.  Tekrar almam..
2-3 ) Isana Sıvı Saç Kremleri : İkisini indirimden almıştım ama ne yazik ki beğenmedim  çöpe gidiyorlar. Saçlarımn kolay aranmasına etkileri kesinlikle olmadı , yummuşatmadı. Su sıkıyormus hissi uyandırdılar.
4) Garnier Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici : Kesinlikle favorim. Bitmeden yedekliyorum. Bu indirimde alamadım üzgünüm.

5) Rival de Loop Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Beğendim ama bayılmadım. Gözlerimi yakmadı , kolay temizledi . Favorim Garnier ama dönem dönem bunu da alabilirim.

6) Clea Pamuk: Ne Benri , ne de Watsons , Clea pamuklar kesinlikle harika. Bayılıyorum. Stoklarım dolu. İndirimde bulursam yine stoklayacağım.


7) Loreal False Lash Wings Maskara: Kirpiklerimi tek tek ayırıp dolgunluk veren , az miktarda da uzatan bir maskara. Yeniden alablirim.

8) Cettua Burun Bantları : Etkilerini beğeniyorum. Duştan sonra kil maskesi yapıp ardından uyguluyorum.  Yeniden alacağım.

9) Dirty Works Aydınlatıcı Maske : Yine beğendiğim ürünlerden biriydi. Nemlendirici olanını aldım ama kullanmaya pek fırsatım olmadı.

10) Cyrstal Essence Roll-On : Ah bunu nasıl anlatsam , nasıl tarif etsem bilemedim ki ? İçeriği temiz , güzel koruyor en önemlisi de bende alerjye sebep olmadı. Yedeği açıldı kullanılıyor.

11) Gliss Parlaklık Veren Saç Serumu : Bizimle değil. Ne etkisini beğendim ne kokusunu . Tamamen bitmedi ama çöpe gidiyor.

12) Bebak El Kremi : Çantamda taşıdığım bu el kremi uzun süredir benimleydi. Nemlendirmesini ve kokusunu beğeniyordum. Bulursam tekrar alırım.

13) Clarins Matlaştırıcı Nemlendirici : Bu nemlendiriciyi Huile Lotus alırken Clarins uzmanı vermişti. Oysa karma bir cildim yok. Etkisini beğensem de gidip alacağım bir ürün değil.

14)  Babe %10 Üre İçeren Nemlendirici : Bu nemlendirici çok kuru ciltler için uygun. Vücudum çok kuru olduğu zamanlarda denemiştim . 2 kere kullanabildim aman aman etkisini göremedim.

15 ) John Frieda Frizz Ease Maske : Merak ettiğim bir üründü Turuncukasa alışverişimde geldi bu sample. Açıkçası bayılmadım. Tam boyunu almam.

16) John Frieda Yoğun Hacim Veren Şampuan : Yine bayılmadğım bir ürün.

17) Kiehl's Sunflower Color Preserving Saç Kremi : Boyalı saçların matlaşmasını engelleyen ve nemi hapseden bir saç kremi . Güzel bir kremdi aslında ama Kiehl's Saç ürünlerinin fiyatları çok pahalı. Alacak olsam başka bir çeşidini tercih ederim.

18) Babe Ekstra Yumuşak Şampuan : Bu şampuanı çok beğendim. Elimde bir kaç tane daha sample vardı önceden de kullanmıştım. Saçlarımı gerçekten yumuşattı .

Koskoca 3 ayda bitire bitire bu kadar ürün bitrebildiğim icin kendimi tebrik ediyorum. Umarım bir sonraki bitenler yazımı daha kısa sürede ve daha çok ürünle yazabilirim .

16 yorum:

  1. clea pamuklar nerde satılıyo ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Cosmetica'dan alıyorum. Sehrinizde Cosmetica yoksa cosmetica.com.tr sitesine bakabilirsiniz. :)

      Sil
  2. Isana sıvı kremleri bende sevmedim.

    YanıtlaSil
  3. 3 ayda iyi ürün bitirmişsin :) bebak el kremi bendede var ve ne zaman sürsem kaşınıyorum bana iyi gelmedi :( halbuki kokusuna bayılıyorum bunun.ısana saçla ilgili herşeyde kötü saç spreyini almıştım vasat çıktı birdaha almam.elseve de bana açıkçası reklamlarından dolayı şişirilmiş ürün geliyor o yüzden uzak kaçıyorum.gliss denemelisin saç için tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss sıvı saç kremlerini çok beğeniyorum ama kuaför malzemeleri satan yerlerdenn neva , totex , sarıkız yada selective ürünlerini alıyorum. Çok daha memnunum. Bulursan bu markalardan birine bakmanı öneririm:)

      Sil
  4. Bitenler yazılarını çok seviyorumm :) Garnier göz makyaj temizleyici benim de favorim kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier gönlümüze taht kurdu . Her indirimde yedekliyorum. Bu defa alamadım :))

      Sil
  5. Garnier gpz makyajı çıkarıcı denenecek:) daha nice bitenlere

    YanıtlaSil
  6. Nem kolajen şampuanını çok seviyorum ben ama kreminin bir etkisini ben de göremedim. Ama şampuan sayesinde çok fazla elektriklenen saçlarım biraz yatıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sampuanı da vardı ama ben sampuan secerken içeriğine bakıyorum diye kullanmamıştım. Kardeşimden kaldıysa deneyeyim bir ara :))

      Sil
  7. merhaba cnm benim de sevdiğim ürünler var aralarında gelsin yeniler :)) takibimdesin bende bloğuma beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba;
    Clea pamukları ve burun bantlarını nereden aldınız?Sizi takibe aldım.Banada beklerim.:)Sevgiler.
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clea pamukları Cosmetica'dan alıyorum , burun bantlarını da Gratis'den :)
      Sevgiler

      Sil