4 Mart 2015 Çarşamba

Cyrene Alışverişim

Cyrene uzun süredir hakkında okuduğum oluumlu yorumlar ve temiz içerikleri ile merak ettiğim markaların başında geliyordu.

Hem toniğim hem de yüz yıkama jeli az kalınca , Cyrene'de de harika bir kampanya olunca artık alışveriş yapmalıyım diye düşündüm.

Alışverişimi pazar gecesi yaptım ve paketim salı günü elime ulaştı özenli paketlemenin yanı sıra kutuya da bayıldığımı itiraf etmeliyim.
Aldıklarımın toplu görüntüsü bu şekilde :


Kampanyayı duyduğunuzu düşünüyorum ama bir de benden duyun istedim. Cilt tipinize uygun bir seti aldığınızda yanında tam boy ürün hediye.  Setlerin içerisinde cilt tipiniz uygun ; yüz temizleme jeli , scrub ve tonik bulunuyor.

Ben Hassas , karma ve kuru ciltler için uygun olan Hydra Radiance serisini tercih ettim
Alışverişimde yardımcı olan , cildim hakkında beni bilgilendiren  ve her soruma içten ve samimi cevaplar veren Şirin Hanım'a çok teşekkür ederim.
Benim almış olduğum Hydra Radiance serisinin fiyatı 78 liraydı.
Bu gördükleriniz içe paketin içerisinden ekstra çıkanlar. Ben tam boy bir ürün çıkacak diye beklerlen bu minikleri görünce ne kadar sevindiğimi anlatamam. Cyrene tüm ürünlerinden göndermiş herhalde diye düşündüm.
Benim paketimden çıkan tam boy ürün Epilasyon sonrası Rahatlatıcı ve Yatıştırıcı Losyon oldu.
Çok merak ettiğim ve daha ilk çıktığında wishlist'ime eklediğim Cyrene Argan Milk'in deneme boyunu görünce ise sevinçten dört köşe oldum. Yine çok merak ettiğim Makyaj temizleme solusyonu , Instant Calm Tonik ve %2 AHA içeren aydınlatıcı losyonun 30 ml boylarını ise bir an once  denemeyi istiyorum. Sabun kullanmayı çok seven erkek arkadaşım ona el koydu bile ama yine de detaylarını sizlerle paylaşacağım. Yaz kış güneş koruyucu kullanan biri olarak Cyrene Güneş Koruyucuyu hemen bugun denemeye başlıyorum. Vücut için uygun olan kreme ise bayıldım . Yazın Antalya'da sık sık güneş kremi tazelemem gerekiyor bu minik boy çantamda olacak ve kesinlikle kurtarıcım olacak.

Tüm ürünleri kullanıp yazılarını detaylıca yazacağım. Bu kadar özenli bir paket hazırlayan Cyrene ekibine ne kadar teşekkür etsem az.  Ayrıca bu harika paket umarım birçok firmaya öncü olur da biz alışverişlerimizde böyle güzel paketlerle karşılaşırız.

Eğer siz de temiz içerikli ürün arayışındaysanız çok övülen Cyrene ürünlerine hazır kampanyadayken bakmanızı öneririm.
Kampanya 10 Mart'ta sonra eriyor , elinizi çabuk tutun.

7 yorum:

  1. bende aynı ürünleri aldım. 3 haftadır düzenli kullanıyorum ve cok memnunum. cilt lekelerimin rengi bile acıldı. sivilceler azaldı, kurudu <3 güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Ben de elimde ki ürünlerin bitmesini bekliyorum kullanmak için. Senin memnun kalmana cok sevindim canım :))

      Sil
  2. Cyrene markasını seviyorum.Ürünlerini güvenerek kullanıyorum.
    Güle güle kullan sen de canım.

    YanıtlaSil
  3. Internet dışında satin alabileceğim bi yer var mi acaba cyrene urunlerini ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki sadece internet üzerinden satışları var:(

      Sil